ipä ole. kyl se kevään mittaan selviää ...
No täytyykin sitten pitää silmät ja korvat auki
onko itselläsi pyörä tt vai kuristettu paljonko pyörälläsi on ajettu..? miten muuten viime kesä sujui pyörän kanssa ajellessa..
laatite kirjoitti:Mikä on budjetti? Koska alle neljällä tonnilla saa ihan hyviä 600cc kawasakeja myös joilla ei ole ajettu noinkaan paljoa kuin tuolla cebarilla Ja ajokorttiluokan ylityksestä tulee sakot ehkä jopa ajokieltoa,mutta sit taas toisaalta voi olla että poliisilla on hyvä päivä eikä tule mitään.
Itse ajelen tt koska en aio ajaa 200km/h poliisin ohi
Kyllä tietysti prätkä poliisi huomaa onko tt vai ei, mutta jos ei aja ylinopeutta tai jää kiinni niin miksi ne poliisit alkaisi muuten pysäyttelemään.
Tosiaan joo tän nelisatasen kuristus tapahtuu imukurkkujen päälle laitettavilla metallilevyillä joissa on 15mm reiät.Sellaiset voi vaikka itse väsätä jos pitää saada kuristetuksi, tai sitten ota yhteyttä muhun itse en vaan jaksanut silloin viime syksynä alkaa pyörää kuristamaan koska oli papereissa jo se 25kw ja koeajoin täystehosena niin ei olis kovin kivaa ollut laittaa palikoita kiinni ja huomata että ei tää ole se pyörä jonka ostin ja ottaa niitä pois sitten seuraavana päivänä.
TimppamaN kirjoitti:en tie sit mitä mahtaa virkavalta tykätä ku pyörä on tt vaikka siin papereis on satuiltu jotain muuta kun ei toi kortti anna isompaa ajaa.. vähän 2 piippunen asia..o_O
laatite kirjoitti:Joo uskoisin että vakuutukset on pienemmät 400 kawassa kuin cebarissa itselläni on pohjolassa ja vuoden maksut on 540 euroa osakaskolla. Tosin hinta nousee noin satasen kun pyörä on täystuhonen