Tuo automaattikytkin on liitetty suoraan vaihdepolkimen päähän. Epäkeskosti näyttää työntävän kytkimen käyttömekanismia. Käsikytkin on täysin erillinen juttu siinä mielessä, että vaijeri ei voi pompata paikoiltaan automaattikytkimen takia. Eikä päin vastoin.
Specialisti kaivaa varmaan jostain jonkun possauskuvan mistä voisi selvitä toiminta noin tarkemmin?
Kävin ajelemassa jawasakilla taasen. Nyt onkin jo 2310km mittarissa ja sisäänajoa enään se 1000km + reissu Iittalaan. Soitin Simpaselle ja lupasi hoitaa epäkohdat kuntoon ja tuoda tsekeistä sivulaukkusarjan oikeaa euromäärä vastaan. Hyrrää hienosti tuo moottori kun on kunnolla lämmennyt. Kaameaa röpinää pienemmillä kaasun avaumilla kun neula on sisäänajosäädöissään. Vähän pidempään kun ajelee 80-90km/h niin muuttuu meno todella tasaiseksi. Kuin Hondalla ajelisi
Peileissä mitään värinää ja todella mukava peli pöristellä. Persekin kerkeää tottumaan menoon aika äkkiä, eikä pitäisi olla mikään ongelma nykäistä kuristuksienkaan kanssa rovaniemen reissua yhdeltä istumalta.