Mjoo! Moro!
Joo turha siitä huohottimesta on mutuilla sen enempää, laitan sen sinne minne kuuluukin eli kaasariin niin luulis kaiken olevan ok.
Mutta joo asiaan eli tähän projektiin.
Joku jolla on kokemusta rungon puhalluttamisesta vois kertoa mitä muuta pitää ottaa puhallukseen + pulveriin viedessä huomioon kun kierteiden ja laakeripesien suojaus? Mulla on nyt joka kierteessä vaseliinia ja pultti ettei maali pääse kierteisiin. Myös laakeri pesille tein tommoset pelti lätkät ni ei vaan mene pilalle puhalluksessa... Onko muuta huomioitavaa?
Taas vähän tullu putsailu hommaa tehtyä eli otin ton maskin umpion auki ja putsasin oikein kivasti ton sisällä olevan peilipinnan ja sehä alko kiiltää ilosesti
vaikuttaa varmasti valotehoon?
Pientä putsailua, kytkinkahva setti, purin ihan atomeiks ja putsasin kaiken ja tietysti öljyt perään kaikkialle liikkuviin paikkoihin :3 Muuten minkäköhän hempskutin takia toi mäntää painava tappi tulee joskus ulos sieltä kuopasta? Arvatkaa meinasko käydä hassusti kun hiekkatiellä smotoilla tykitin ja mutkaan meinasin vaihtaa pienemää ja ei kytkin painunukkaa pohjaan xD Tappi oli tullu ulos kuopasta ja jumitti sinne reunaan... Mietin et siin kahvan etuosas on semmonen pieni jousi, onko sen tarkotus pitää kahva just sillei ettei se pääse ulospäin taittumaan ni ei tuu se tappi ulos :O?
Eikai siinä muuta, keula pitäis vielä purkaa niin olis osat valmiina elaksointia/maalauksia varten
Pistetäänkö nyt ne pumput mustiks vai kultasiks
?