Juu, täytyy laittaa ne kumit sinne väliin, en vaan ymmärrä tuota rakennetta miten se toimii, kun jättää ne pultit laittamatta. Aikasemmissa pyörissä ei ole ollut irtonaista vetopakkaa, faijan busassa olis, mutta turhan hankalaa alkaa siitä tutkimaan rakennetta. Nopeella googletuksella en löytäny sellasesta räjäytyskuvaa, olisko jollain linkata?
Edit: Busan korjausmanuaalista löysin ja ymmärsin. Tarttis jostain löytää alkuperäinen rattaankannatin, nimittäin tuo nykyinen on tasainen levy, jolla ei varmasti saa tuota toimimaan.
Edit II: Tarvittava osa on
tämä, eikö niin? Hintaa mukavat 157,90€. Täytyy koittaa jostain löytää käytettynä, tai edes halvemmalla.
Tänään ei ehtinyt autojen laittelun ja treenien vuoksi tehdä kotarille mitään muuta kuin hakea nippelit Alumiinikilvestä. Tittidii, eipä ollut sekään onnistunut, koska metalli ei ollutkaan alumiinia. Ihan uusiin nippeleihin jäi vähän keltasta töhkää pinnalle, jonka kyllä varmaankin saa pienellä vaivalla pois. Eipä tuo nyt varsinaisesti haittaa, mutta onnistuivat kaverit siellä myös hukkaamaan yhden nippelin... Noh, saivat periaatteen vuoksi maksaa sen takaisin ja täytyy joku päivä käydä Örtheniltä hakemassa yksi lisää.