Lexi kirjoitti:Noh moottorin halkasu ja uus tiiviste paikalleen. Jos pöydälle otat niin suosittelen vaihtamaan kaikki tiivisteet uusiin ja voihan siinä samalla uusia stefat tai jopa laakerit. Sekä tietysti tsiigata koneen kunto.
Itse huomannut sen että tiivisteet ovat kiinapeleissä huonoja ja alkavat tihkuttamaan öljyä läpi aika nopeasti, mutta vaihdon jälkeen taas kestää normaalisti. Omassakin pyörässä hikoilee öljyä kannen tiivisteen/nokka-akselien kumitulppien luota kun ajaa sen tunnin radalla lujaa. Vois korjaantua jäykemmällä öljyllä.
Ajoin porvooseen ja en huomannut mitään vuotoa. Kiristin sitä pulttia pirun verran. Tosiaan tiivisteitä vaihellaa sitku ne vasta vuotoo oikeesti. Jäykempi öljy myös on käynyt mielessäni. 15w-50 näihi suomen kesäpäiviin heinä-elo kun ollaan 28 asteessa ja ajaa vaikkapa kaupunki olosuhteissa.
Pitäs jostai flekti hommata. Pirun kalliita vain. Jos molemmille puolille saisi sellaset ni vois huolettomasti ajella kaupungissa. Kerran AR miitissä ku lähettii kauppatorilta, vähän matkan jälkeen ku joka valoissa oltii seisottu ni kone sylkäs vähä jäähäri vettä ulos. Mutta kotiin tultuani tarkistin, niin eihä sieltä ollukkaa kadonnu yhtää. Konee keittäessä se jäähytinaine vaan rupee kuplimaan.