Haha, hienoo kuulla että muitakin kohtalontovereita!
Hyvä että varaa syödä kun pyörään menee kaikki rahat, onneksi vaimoke ruokkii ains kun ei tallila ole värkkäämässä..
Nomuttajoo, tässä sähköjä tutkinu. Sähkö hajottaa oman pään aina ja pahasti varsinki kun ne on aivan sekasin. En ole saanu selville onko kaikki sähköt 250 vai ainoastaan cdi.
Aikasemmin kun mittailin että impulssikäämi/puola olivat huonohkoja vertailin niitä cr500 lukemiin.. Nyt kun tässä onkin 250 sähköt niin käämi ja puola onkin ehjät ja lukemat passelit niille. Eli orggis puola ja käämi takaisin kiinni.. Vika ei kuitenkaan kadonnut, lähti ekalla tulille, kävi hetken ja sammui. Lähti hyvin uudestaan tulille mutta ei toiminut ollenkaan. Vaihdoin tulpan eikä apua. Alempi on CR puola. Ennyt tosin enää muista mitä lukemia piti tulla.
Tässä tuleekin jekku joka itseä hämäsi, staattorilta tulee 21ohm joka olisi CR500 sähköjen kanssa ollut toimiva! MUTTA tässä oli 250 sähköt joiden ohjearvo taisi olla 50-150ohm.. Aiemmin luulin staattorin olevan ehjä kun lukemat täsmäsi vakiosähköjen arvoja, en sitten tiedä onko staattori viissatkun vai kuollut 250cc.. jokatapauksessa pitäisi uusia.
Ajattelin että uusisi kaikki sähköt kokonaan mutta tuleekin taas eteen se raha, noh pitää katsella mitä keksii.. Tosin samalla äijällä keltä hain tuon FMF olisi viissatkun vakiosähköt kaupan, siltä voisi kysellä hintaa kun putkikin aika edullinen oli..
Vieläkin tuota männän kokoa jaksaa välillä ihmetellä, PVseen vois porailla pienen bigbore pytyn tuolla.
Fiilistely kuva vielä loppuun.. Kaikki rahat, hermo ja aika tuohon palaa mutta ehkä se sitten palkitsee kun viimein kaikki pelittää, 2t sulotuoksut tunkeutuu sieraimiin ja keula rykii ilmaan vaikka mitä tekisi
Putkeaki pitäs vähän käsitellä vielä.