Risord kirjoitti:Joo eli tosiaan nyt vedettiin tarkoituksen mukaisesti juuri vastakkaiselta puolelta ulosvetäjällä tuolla ja nakuteltiin. Ei se irronnut mutta ainakin suoristui että venkutusta ei tapahdu kuin MAX 0,5mm tuo saattas mennä viel ajossa jos toi kärjellinen sytytys ottaa kiinni (kaipa niiden pitää vai vaan äärettömän läheltä?).
Jos vauhtipyörässä on heittoa tuo 0,5mm niin kuvittele kampiakselin laakereille tuleva iskumainen kuormitus, kun vedät 10 000rpm tauluun....
Eli älä laita tuollaista kieroa vauhtipyörää missään nimessä!!!!
http://homepage.ntlworld.com/ultimatelccrazy/
Tuosta linkin takaa NORBOlle sähköpostia ja ostat uuden (käytetyn. Norbolta saat myös ulosvetimen jos ei muualta löydy.
Vauhtipyörän (kunnollinen) ulosvedin ei maksa montaa euroa, joten osta ensiksi sellainen. Melkein kaikilla japsimerkeillä on sama kierre noissa vauhtipyörissä, joten honda/suzuki/kawa/yammu-kauppiaalla luulisi olevan sopiva. Muistaakseni se on 27mm vasenkätinen hienokierre.
Ulosvetäjällä kunnolla painetta vauhtipyörään ja muovivasaralla naputtelua, vauhtipyörälle voi antaa lämpöä, CRC:tä/tunkeumanestettä tms. väliin ja lisää painetta, naputtelua jne. Iskevällä pulttipyssyllä kannattaa kokeilla, mikäli mahdollista. Kyllä se sieltä irtoaa..
Itsellä lähti ihan käsipelillä ilman pieksämistä tai lämmittelyjä ja vauhtipyörää ei oltu irrotettu sitten vuoden 1986, kun pyörä on tuotantolinjalta tullut.