Vaihdoin 113 suuttimet kokoihin 97,5 & 100. Meno piristyi selvästi, mutta edelleen lämmettyä täyskaasu puutuu ja omituista empimistä kaasua avatessa. Kokeilumielessä irroittelin ilmanputsarinkannen tienpäällä ja kappas paperielementti irtosi liimauksestaan. Prkl. Sain elementin sen verran paikoilleen että kehtasin ajella kotiin. Ei ainakaan meno parantunut tuon kannen irroitusoperaation seurauksena.
Ota nyt sitten tästä selvää. Taidanpa käväistä stormilla hakemassa uuden paperielementin ja kokeilla sillä ilman putsarinkantta. Luulisi kohta löytyvän jotain variaatiota mikä toimii. Kone toimii nyt kuitenkin parhaiten yläkerran remontin jäljiltä.
Kiristin suuttimien vaihdon yhteydessä ketjut, taitavat olla kaput nekin... ehkäpä takahaarukka elää liikaa sivusuunnassa tms niin ketjut ottavat kyttyrää. Linjaus oli/on ok pyörän ollessa keskiseisontatuella.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee.
Ota nyt sitten tästä selvää. Taidanpa käväistä stormilla hakemassa uuden paperielementin ja kokeilla sillä ilman putsarinkantta. Luulisi kohta löytyvän jotain variaatiota mikä toimii. Kone toimii nyt kuitenkin parhaiten yläkerran remontin jäljiltä.
Kiristin suuttimien vaihdon yhteydessä ketjut, taitavat olla kaput nekin... ehkäpä takahaarukka elää liikaa sivusuunnassa tms niin ketjut ottavat kyttyrää. Linjaus oli/on ok pyörän ollessa keskiseisontatuella.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee.