Sain itseäni piiskattua hommiin taas välillä. Siis lohkot on nyt pesty kokonaisuudessaan, vaihteisto täysin irti ja vain lohkot itsessään jäljellä. Raahasin myös muut sivuposket yms moottoriin kuuluvat osaset samaan laatikkoon, tarkoituksena siis raahata nuo R-koneistukseen jossa ne lasikuulapuhalletaan sylintereiden ja kansien kera. Kehui että 50-70e tulee maksamaan tuo huvi(jos tyrivät tiivistepinnat tai jotain muuta niin hirtän munista puuhun). Tuusmotorista myös ilouutisia, osat olivat saapuneet! Kävin tänään hakemassa kamat ja nehän olivat siis: kiertokanki satsi, kampiakselin ulommat stefat, vetoakselin stefa, kytkimen stefa. Laatulaakeristahan ostin öljypumppuun stefoja, o-renkaita ja vaihteiston loput stefat. Niin ja tuusmotorista tuli myös yläpään tiivistesarja(kuuluu siis kaikki yläpääntiivarit, myös pakotiivisteet). Laatulaakerista ostin myös neulalaakerit vaihteistoon, saa nuo isot laakerit kelvata entisellään.
Oli aikamoinen homma tuon magneetin irroittamisessa kampiakselilta. Sai vääntää suorastaan pääpunaisena vaikka tuli naputeltuakin vasaralla, meni yksi pulttikin vinoksi kunnes kekkasin tunkea räikkähylsyn pultin tilalle(vaikea selittää mutta pultti meni kieroksi). Tuusmotorin kamat kustansivat suolaiset 250e, laatulaakerin keikka 15e, lasikuulapuhallus 50-70e, työt kenties alle satasen kampiakselilta? ottaa kipeetä lompakolle
tulee jumalauta aikamoinen laaki lisää arvoa pyörälle kun laskin että joku 1300e mennyt tähänmennessä kaiken kaikkiaan pyörään ja osiin, bensat ja 2-t öljyt erikseen.