Tehon nouseminen olis luokkaa yli 20% ja siihen ei päsätä vaimentimen vaihtamisella ja putsarilla. Siihen vaadittais kireemmät nokat, kanavien muotoilu, sylinterien poraus yms... Sit poltetaan rahaa ja kunnolla ja moottorin luonne+luotettavuus olisi ihan eri ja ei välttämättä hyvällä tavalla.
Tehonnousu tavoitteena viissatasten kohdalla on turhaa. Jos saa halvalla vaimentimen, sit siihen viel putsari ja tärkeimpänä ammattilaisen tekemä säätö niin voi hommaa harkita. Kawa ER:än kohdalla kasvoi vääntö 8Nm keskikierroksilla ja se on paljon viissatasessa pyörässä. On leppoisampi ajaa ja moottorin luonne on parempi. Tehonnousu oli ihan minimaalista, heppa ta kaks mut se ei ole oleellista.
Harrastamistahan tää on ja ei siinä aina (koskaan) ole järkeä.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe