Ihan vaan vinkkinä (nopeusajojen puitteissa), tulee halvemmaksi pysyä 2-pyörällä ja pääsee kovempaa
Lappeenranta 9/2008:
Ajoneuvo Lähtöaika Aika 400(s)Nopeus (km/h)
ARZ-1 14:11:40 9.800 367 SUZUKI HAYABUSA Moottoripyörä
CU-146 15:54:59 10.100 328 SUZUKI HAYABUSA Moottoripyörä
NT-372 11:27:30 10.430 318 SUZUKI HAYABASA Moottoripyörä
CU-146 13:40:56 10.030 316 SUZUKIHAYABUSA GSX1700R Moottoripyörä
CH-537 10:28:38 10.980 314 KAWASAKI ZX-12R
JJJ-60 12:54:23 13.2 301 TOYOTA SUPRA TURBO
EKF-675 12:44:57 11.59 297 AUDI RS6 (TURBO)
IKF-485 11:22:45 13.8 278 SAAB 9-3 2.0T
JCY-97 10:47:50 13.48 277 CHEVROLET CORVETTE
HPI-778 12:32:20 12.91 276 PORSCHE 997 TBO
JF-1 17:02:54 11.56 271 FERRARI F430
Joensuussa elokuussa Tylyttäjän k5 vapari 1000(1070cc) gsx-r 321km/h, ja k3 1000 gsx-r turbo 325km/h. k4 putkiviritteinen+tre 312km/h. Että eiköhän siitä alkuun pääse, vaikka gsx-r on mutkaradan kiertoon tehty.
Tuossa rs6:kin kuitenkin se 800hp ja pellinalla hiilihappojäätä jotta pysyisi nipussa kiitoradan päähän, ja meneehän se jo samaa mitä vakiopyörä.
Pro boostin sarjaa ensin kiinni, jos ei riitä, konetta rakentamaan uusista palikoista. Tähtää ton "370 Lappeessa" busan 325hp takarengastehoon ja 330Nm vääntömomenttiin. Veikkaan että moni ei haluaisi lähteä enään koeajamaan gixeriäsi noilla spekseillä LOL