Enään ei kyllä ole mitkään muovit mielessä. Eli ajokausi loppui hussen (ja mun) osalta tänään. Ajoin töihin, olin ajanut ehkä 15 minuuttia niin kuului "kracks", ja pyörä sammui. Kiksi ei pyöri.
Tänään, tai pahimmassa tapauksessa huomenna pyörä kotiin ja koeviikon jälkeen olisi tarkotus katsoa mikä on hätänä. Parhaassa tapauksessa vaan mäntä + tulppa + parin tiivisteen vaihto (olisi muutenkin vaihtuneet nyt syksyllä) + (pytyn hoonaus), pahinta en viitti tällä hetkellä ajatella (nimim. 0,64e tilillä.) Sitten olisin kiinnostunut tietää (mikäli sylinterikin menee vaihtoon), eroaako tuo Athenan 250cc "big bore"-kit huomattavasti vakiosta? Jos eroaa, niin miten? Luulis sen olevan halvempi vaihtoehto kuin uus vakiopannu. Muita vinkkejä, ideoita?
Kolmelle kiitos kyydistä.
Onneks ehdittiin lauantaina käydä ottamassa pari viimeistä fotoo uudesta ohjaamosta jne. joten ne tulee galtsuun kunhan saan ne koneelle.
E: Isi sai rahansa motocross-shopista.
E2: Täytyy katsoa nyt talven aikana, mutta jos satun innostumaan kun kerta moottori jne. irti rungosta niin rungon voisi heittää maalaukseen ja takahäkille + swingille tehdä jotain. Rahatilanteen mukaan, riippuu tän rempan hinnasta.
Viimeksi muokannut Kassude päivämäärä 29.9.2008 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran