Triumph Daytona 675 -09

juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 29.8.2009 18:01

tulipa otettua videoa, mutta se on semmosessa jossain muodossa että ei voi uploadata youtubeen, pitää tässä muutella kun ehtii :D :lol:
^limited^
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
28.7.2008 16:32

ViestiKirjoittanut ^limited^ » 29.8.2009 21:47

Tällästa haaveilen itekki ekaksi isoksi pyöräksi, ei vaan taida rahat ainakaan uuteen riittää :(
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 9.9.2009 17:23

Tuli tässä tuosta viikonkuvasta mieleen että oisko kellää mitään ehdotusta että jos laittais jotain tarrasarjaa tai jotain tähän pyörään, tietäiskö kukaa mitää hyvää tarrasarjaa mikä sopis tähän?
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 9.9.2009 21:59

juuso_91 kirjoitti:Tuli tässä tuosta viikonkuvasta mieleen että oisko kellää mitään ehdotusta että jos laittais jotain tarrasarjaa tai jotain tähän pyörään, tietäiskö kukaa mitää hyvää tarrasarjaa mikä sopis tähän?

Mulla on yksi ehdotus: unohda ne tarrat. Hieno juuri tällaisena ja juuri siksi kun mitään tarroja ei ole.
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 9.9.2009 22:07

Samaa mieltä, kaikenlaiset mainosrace-tarrat ovat puhdasta ääliömäisyyttä, niistähän joutuu vielä itse maksamaan :D
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 10.9.2009 0:02

kai se on uskottava, säästyypähän rahatkin :lol:
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 10.9.2009 0:20

Omasta mielestä replicapyörät on ihan jee, hieno sellainen onnistuu harvemmin itse tekemällä...

Jos tossa olis enemmän yhtenäistä katepinta-alaa niin ymmärtäisin tarrojen lisäämisen (esim. Ninja näyttää tosi alastomalta ilman teippejä), mutta tuohon sopii hyvin tuo alkuperäinen teippaus. Se yleensä toimii monessa. :)
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
VamP
Pyörä:
Cagiva V-Raptor 1000
Liittynyt:
2.11.2008 22:55

ViestiKirjoittanut VamP » 10.9.2009 21:20

Supersporttien teippejä kopioimaan.. ?
Don't ride faster than your angels can fly !
jakee-
Pyörä:
Daytona 675
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
15.5.2007 18:50
Daytonan kuristus

ViestiKirjoittanut jakee- » 16.9.2009 21:33

Terve! Kuristuksesta kyselisin, että minkä hintaisia systeemejä mahtavat olla? Ja maahantuojaltako sitä kannattaa kysellä vai missä mahdetaan myydä?

Kovaa hintaa kuristushärpäkkeestä ei huvittaisi maksaa, koska jos se vain rajoittaa kaasukahvan liikettä, niin tuntuu kuin turhasta maksaisi.. Etenkin kun jotkut ovat pelkillä pulttipatenteilla kuristellut 600cc pyöriä ja saanut alle25kW kilpiin.
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 17.9.2009 12:08

jakee- kirjoitti:Terve! Kuristuksesta kyselisin, että minkä hintaisia systeemejä mahtavat olla? Ja maahantuojaltako sitä kannattaa kysellä vai missä mahdetaan myydä?

Kovaa hintaa kuristushärpäkkeestä ei huvittaisi maksaa, koska jos se vain rajoittaa kaasukahvan liikettä, niin tuntuu kuin turhasta maksaisi.. Etenkin kun jotkut ovat pelkillä pulttipatenteilla kuristellut 600cc pyöriä ja saanut alle25kW kilpiin.

motormanin kautta sain 25kw sarjan kaupan päälle, kaasuahan se rajoittaa juu. En nyt kyllä oo varma mutta muistelisin että jotain 130 luokkaa ois ollu se palikka, mut varma en kyllä oo kun tosiaan sain sen ite ilmaseksi.
jessoR1
Pyörä:
YZF-R1
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
16.9.2009 11:24

ViestiKirjoittanut jessoR1 » 18.9.2009 7:00

Joo tää on helvetin hyvä näin, älä tarroja laita:) itel entine omistaja kävi valentino rossi tarrotuksen laittamassa.. Eikä muuten ole halpoja tarroja, varmaa 30-50€ per tarra toho omaani.. Hyhh
Kun on korviaan myöten kusessa, sillon on parempi pitää suu kiinni.
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 20.9.2009 22:26

osaiskos joku kertoa että onko raakana vaihtamisesta paljonkin haittaa? kunnolla kiihdyttäessä ois kivempi pistää raakana isompaa..
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 20.9.2009 23:24

Jos sen tekee oikein niin ei mitään haittaa, saattaa jopa säästää hiukan laatikkoa.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 21.9.2009 10:46

markketo kirjoitti:Jos sen tekee oikein niin ei mitään haittaa, saattaa jopa säästää hiukan laatikkoa.

miten sen vois tehdä väärin?
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 21.9.2009 15:14

Monellakin tapaa. Netti on kyllä pullollaan ohjeita, miten asia tehdään tyylipuhtaasti, mutta reenaamalla sen parhaiten oppii. Ehkä pahin virhe on vaihtaa liian hitaasti.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual