markketo kirjoitti:Oma runko puhallettiin hiekalla eikä mitään ongelmaa karkeuden kanssa. Tietty järkevillä paineilla.
Uskon.. Ongelmana vaan on se, ettei kukaan muu usko, eivätkä edes viitsi yrittää. Muutamasta paikkaa oon kysellyt lasikuulapuhalluksen hintaa pelkälle rungolle ja swingille, yhdestä firmasta on vastausta tullut.. Maltilliset 200e + verot.. Sekään ei sinäänsä iso ongelma ole, kyllä mä sen vaikka itse hion, jos se siitä on kiinni. Varsinainen ongelma on se, kun maalari lähtee nyt perjantaina Espanjaan ja tulee sieltä ens viikon lauantaina, eli maalaus lykkääntyy kolmella viikolla. Siinä olis sen jälkeen jopa vajaat 3vko aikaa, niin tämän pitäisi tosiaan olla ACS @ Bomber Hell`ssä pällisteltävänä...... Asiasta kolmanteen, eli Motocross-x:ään, on se vaan hanurista koko pulju. Tuli tuossa viime viikolla taas lähetettyä tilaus sinne uudestaan, eli D.I.D 520VM X-rengasketjut ja keventävä kytkinkahva. Jo viime vuoden puolella laitoin ensimmäistä kertaa osat tilaukseen. Parin viikon odottelun jälkeen kyselin, että missä mahtaa osat viipyä, kertoivat kytkinkahvojen loppuneen ja saavat niitä tammikuun loppupuolella. Se aika koitti ja kysäsin uudestaan, ei vastausta. Sama juttu muutaman viikon jälkeen. Vajaa viikko sitte soitin sinne ja sainkin äijän puhelimen päästä kiinni! Kertoi osien olevan jo pidemmän aikaa siellä ja käski tehdä uuden tilauksen. Näin tehtiin, saa nähdä mitä nyt tapahtuu.. Ei täs mikään kiire muutenkaan ole. Mutta hyvä siitä tulee, niitä takaiskuja ei vaan pahemmin sais tulla.
Tuli tänään katottua koulussa tota Kosolaisen kiinnitystä. Jyrsäsin t-palan alapuolen tasaseksi ja tein sinne parit M6 kierteet, joista sen saa nätisti kiinni. Käppärin kiinnikkeeseen hitsasin varmuuden vuoksi pienet vahvistukset, ja pyöräytin taka-akselin sisälle tangon pätkän, jossa kierteet päissä -> Kaatumatapit saa siihen pultattua.