Koeajo jo suoritettu, ei ole yhtään ikävä Yammun selkään.
Vääntö on taas tallessa, jaksaa 4. vaihteellakin mennä taajamavauhtia kevyellä kaasulla, ennen remonttia ei uskaltanut enää isointa laittaa silmään, kun vääntö loppui.
Tarkoitus onkin kevyesti ajella pieniä lenkkejä, välillä konetta jäähdytellen, eli nyt sitten lähialueen nähtävyydet ajan kanssa läpi...
Ääni on tosiaan täysin erilainen, käynnistäessä tuntuu puristuksia, ennen remppaa kone pyöri kampuran päästä yhdellä kädellä.
Nyt 3% seos tankissa, 2-2,5% on manuaalin mukaan normiajoon oikea. Liika öljy voi kuulemma olla pahasta, polttaa männänrenkaat. Ja silti joku vielä mainostaa normiajoon 4% seoksia!
Nykyaikaiset öljyt on ihan eri ainetta kuin silloin Jawan kulta-aikoina...
Kaasarissa on jotain pahasti vialla, ei vaan se tyhmäkäynti suostu toimimaan.
Kahvaan vastaa hyvin, ajossa pelaa, mutta paikallaan sammuu, isontamalla ruuvista jää huutamaan...
Kai se on vielä kerran otettava irti ja putsailtava perusteellisesti.
Samalla pitäisi kohon asento tarkastaa, kun tietäisi mitä sen pitää olla.
Uusi maksaa naapurimaasta kotiin kannettuna alle satasen, joten se on seuraavaksi ostoslistalla.
Vielä kun etulokasuojan jaksaisi maalailla, tosin siihen on hakusessa pienempi lokari.
Myös takapää pitäisi muokata, samoin penkki, mutta ajellaan toistaiseksi vakiokuntoisena...
On se vaan komea peli..