Noniin, entinen pyörä (CB125) tuli myytyä ja koska moottoripyöräily ei todellakaan siihen lopu, oli uutta tilalle hommattava.
Haaveissa oli jo pitemmän aikaa kyseinen malli, kardaanivedon sekä nestejäähdytyksen ansiosta. Hieno pyöräkin se on, ja tehot riittää mainiosti, ainakin vielä, motoristin uraa aloittelevalle.
Kyseisen yksilön mittarissa on jo kunnioitettavat 120tkm, mutta sillä ei kovin suurta merkitystä näinkin siistissä ja huolella pidetyssä pyörässä ole. Moottori on lähes idioottivarma, joten sen suhteen ei tarvitse huolta kantaa.
Takajouset on edellinen omistaja vaihtanut Marzocchi'n (vaikea sana) ilma-avusteisiin iskareihin. Etustefat ovat vaihtokunnossa, ja ne lähtevätkin vaihtoon kunhan ylimääräistä aikaa löytyy.
Tällä hetkellä valona on pyöreä etuvalo, mutta saatan vaihtaa siihen mukana tulleen varttikatteen, katsoo nyt.
Ajo-ominaisuudet ovat hyvin mukavat; Satula ei ole kova vaan pehmeä, hallintalaitteet löytyvät helposti ja tehoa tai sen hillitsemistä saa niinpaljon kuin haluaa. Etujarru on lievästi tunnoton, mutta kesällä pitäisi teräspunosletkujen vaihdolla asian korjaantua.
Kuristus hoituu ensiviikolla, firmassa nimeltä IP-dynotest.
Kuvia löytyy galleriasta, tästä hieman teknistä dataa:
Moottori: 496cm3, nestejäähd.V-twin
Maksimiteho: 37kW/50hp @ 9000rpm
Maksimivääntö: 43nM @ 7000rpm
Polttoainesäiliön tilavuus: 17l
Kuivapaino: 210kg
Tuossapa tärkeimpiä strategisia mittoja. Palaillaan kun jotain tapahtuu, eli lähiaikoina.
Haaveissa oli jo pitemmän aikaa kyseinen malli, kardaanivedon sekä nestejäähdytyksen ansiosta. Hieno pyöräkin se on, ja tehot riittää mainiosti, ainakin vielä, motoristin uraa aloittelevalle.
Kyseisen yksilön mittarissa on jo kunnioitettavat 120tkm, mutta sillä ei kovin suurta merkitystä näinkin siistissä ja huolella pidetyssä pyörässä ole. Moottori on lähes idioottivarma, joten sen suhteen ei tarvitse huolta kantaa.
Takajouset on edellinen omistaja vaihtanut Marzocchi'n (vaikea sana) ilma-avusteisiin iskareihin. Etustefat ovat vaihtokunnossa, ja ne lähtevätkin vaihtoon kunhan ylimääräistä aikaa löytyy.
Tällä hetkellä valona on pyöreä etuvalo, mutta saatan vaihtaa siihen mukana tulleen varttikatteen, katsoo nyt.
Ajo-ominaisuudet ovat hyvin mukavat; Satula ei ole kova vaan pehmeä, hallintalaitteet löytyvät helposti ja tehoa tai sen hillitsemistä saa niinpaljon kuin haluaa. Etujarru on lievästi tunnoton, mutta kesällä pitäisi teräspunosletkujen vaihdolla asian korjaantua.
Kuristus hoituu ensiviikolla, firmassa nimeltä IP-dynotest.
Kuvia löytyy galleriasta, tästä hieman teknistä dataa:
Moottori: 496cm3, nestejäähd.V-twin
Maksimiteho: 37kW/50hp @ 9000rpm
Maksimivääntö: 43nM @ 7000rpm
Polttoainesäiliön tilavuus: 17l
Kuivapaino: 210kg
Tuossapa tärkeimpiä strategisia mittoja. Palaillaan kun jotain tapahtuu, eli lähiaikoina.
Viimeksi muokannut Tume34 päivämäärä 1.8.2007 12:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Dank memes melt steel beams.