DoDIiiiiI, uus mopo on nyt "tallissa" (eli pihalla). se onpi sellane punane susuki sv650s, galleriassa kuvia.
mopolla on ajettu nyt 36000tkm, ja pyörä on erittäin siistissä kunnossa ainakin päällisin puolin. takarengas on kohta loppu, ja ketjut/ rattaat täysin lopussa, uudet on tulossa. takajarrupalatkin alkavat olla tiensä päässä. listaan lisätään sitten vielä vuotava etustefa.
eli pientä laittoa on siis luvassa, ei mitään isompaa. kone kyllä pitää pienillä kierroksilla ihme säksätystä, veikkaan kyllä vee koneen sen tekevän. tai sitten nokkaketjussa on jotain sanomista. katsoo, että paheneeko vika.
pyörään on tehty uus kilpiteline entisen, giganttisen telineen tilalle. samoin vilkut on vaihtunut pienempiin. vilkut ovat kyllä melko mitättömät, etenkin päivänvalossa...
sitten siihen kaikkia kiinnostavaan ajettavuus asiaan: eli mopossahan on 52kw, eli n.70 hopojoutita potkua, ja vääntöä todella mukavasti koko kierrosalueella (vähän päälle 60nm).
Cycle World julkaisi vuonna ´99 seuraavat lukemat:
1/4 mi. 11.85 sec. @ 110.17mph.
0-30 mph 1.34 sec.
0-60 mph 3.20 sec.
0-90 mph 6.79 sec.
0-100 mph 8.76 sec.
40-60 mph 3.27 sec.
60-80 mph 3.90 sec.
Measured top speed 128 mph
perstuntumalta voisin kyllä sanoa noiden pitävän paikkansakkin. mutka-ajossa pyörä on erittäin jämäkkä, ja ainoa miinus ajettavuudesta tulee hieman liian löysälle keulalle (mitä ei myöskään voi säätää). tosin tuo etustefan vuotaminen vaikuttaa varmasti paljon asiaan. jarrutkin ovat huippuluokkaa (tuplalevyt edessä, yksi takana).
eli siinäpä lyhyesti moposta juttua, kysyä ja kommentoida toki saa
mopolla on ajettu nyt 36000tkm, ja pyörä on erittäin siistissä kunnossa ainakin päällisin puolin. takarengas on kohta loppu, ja ketjut/ rattaat täysin lopussa, uudet on tulossa. takajarrupalatkin alkavat olla tiensä päässä. listaan lisätään sitten vielä vuotava etustefa.
eli pientä laittoa on siis luvassa, ei mitään isompaa. kone kyllä pitää pienillä kierroksilla ihme säksätystä, veikkaan kyllä vee koneen sen tekevän. tai sitten nokkaketjussa on jotain sanomista. katsoo, että paheneeko vika.
pyörään on tehty uus kilpiteline entisen, giganttisen telineen tilalle. samoin vilkut on vaihtunut pienempiin. vilkut ovat kyllä melko mitättömät, etenkin päivänvalossa...
sitten siihen kaikkia kiinnostavaan ajettavuus asiaan: eli mopossahan on 52kw, eli n.70 hopojoutita potkua, ja vääntöä todella mukavasti koko kierrosalueella (vähän päälle 60nm).
Cycle World julkaisi vuonna ´99 seuraavat lukemat:
1/4 mi. 11.85 sec. @ 110.17mph.
0-30 mph 1.34 sec.
0-60 mph 3.20 sec.
0-90 mph 6.79 sec.
0-100 mph 8.76 sec.
40-60 mph 3.27 sec.
60-80 mph 3.90 sec.
Measured top speed 128 mph
perstuntumalta voisin kyllä sanoa noiden pitävän paikkansakkin. mutka-ajossa pyörä on erittäin jämäkkä, ja ainoa miinus ajettavuudesta tulee hieman liian löysälle keulalle (mitä ei myöskään voi säätää). tosin tuo etustefan vuotaminen vaikuttaa varmasti paljon asiaan. jarrutkin ovat huippuluokkaa (tuplalevyt edessä, yksi takana).
eli siinäpä lyhyesti moposta juttua, kysyä ja kommentoida toki saa
Viimeksi muokannut JTJT päivämäärä 19.4.2010 15:50, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Si Vis Pacem, Para Bellum"