Vuosmallia se on 1995, eli se on ensimmäinen F3 vuosissaan . .
Rullailtu sillä on vähä yli 70 tonnia.
Pönttö on ilmeisesti tonnisesta gixxeristä, mutt jos joku kuvan perusteella pöntön tunnistaa, nii ilmottais
Pärrä on papereissa 17 kw. .
Kuristus on toteutettu rajoittamalla kaasukahvan liikettä, tässä tapauksessa ruuvilla, joka on helppo säätä koska löytyy valokatkaisimien yläpuolelta. .
Jos pitää kaasukahvan liikettä rajoittamattomana niin arvot ovat seuraavanlaiset : http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/26331
Ja jos jota kuta kiinnostaa dyno paperit kuristetusta versiosta, nii ilmottelee mulle, nii isken sen sitten galleriaan . .
Muutoksia F3:seeni en ilmeisesti kauheasti ruppee tekemään, ehkä jotain pientä. .
Nekin muutos rahat, mennee ajovarusteisiin, ku ei viiti mopo/piikki varusteilla tollasella männä, ku nousee tuo vauhtikin jo jonkun verran.
Maalaus on toki ollut paljon mielessä, mutta arvohan siinä tippuu
Itse olen pärrällä ajanut vain maistiaiset, mutta kyydissä istuin kun käytiin Joulukuun 30. päivä ajelemassa, potkua tuntui olevan
Videoo tullee Ensi keväänä. .
Ja moposta löytyy kuvia Galleriastani. .
Made by
Kalle aka. KaPeVe