Joskus tulee tehtyä hölmöjäkin hankintoja ilman järkiperusteita. Niin kuin esim. tää uus Busa, ihastuin vain väriin ensin, sitten silmäkin vihdoin tottui ulkonäköön, joka on sanalla sanottuna; persoonallinen.
Meikäläisen ajot on pääasiassa sekoitus mutkapätkää, matka-ajoa ja rataa. Kaupunkipärräilyynkin yllättävän mukava ja helppo (odotukset eivät olleet korkealla).
Kaikkea pientä (lapsellistakin) on tuohon laitettu/muutettu.
-satulat uudelleen muotoiltu, pehmustettu ja päällystetty
-Helibarit
-lapselliset vanneteipit
-Puigin racing tuplakupla
-Hayabusa tangonpäätypainot
-Hayabusa nestesäiliöiden kannet (kromatut)
-Hayabusa "huoltopukkitapit" (kromatut)
-Hayabusa öljykorkki (kromattu)
-Bags-Connection tankkilaukku gepsitelineellä
-"laajakulma-peilinpalat" kuolleen kulman poistoon
-Tutoro ketjunrasvari hankittu, vaan ei paikallaan
Kilpitelinettä ja putkistoa en aio vaihtaa, koska ne alkaa tuntua sellaisilta, jotka Busaan kuuluu ja muuttaminen hävittää vaan Busan identiteetin.
Parasta Busassa on äärimmäisen nöyrä moottori, joka käskettäessä vaihdattaa maisemaa melkoista haipakkaa, toki rengaskulut saattaa olla melkoiset.
Ajoasento ja matkamukavuus parani potenssiin kolme, sen jälkeen kun satulat on vaihdettu, helibarit asennettu ja pleksi vaihdettu. Pehmeän takalaukun kanssa lähdössä Alpeille reilun viikon päästä. Takalaukku telinekin mulla kyllä on, mutta kovan laukun aiheuttaman epävakauden vuoksi en sen kanssa lähde autobaanalle.
Meikäläisen ajot on pääasiassa sekoitus mutkapätkää, matka-ajoa ja rataa. Kaupunkipärräilyynkin yllättävän mukava ja helppo (odotukset eivät olleet korkealla).
Kaikkea pientä (lapsellistakin) on tuohon laitettu/muutettu.
-satulat uudelleen muotoiltu, pehmustettu ja päällystetty
-Helibarit
-lapselliset vanneteipit
-Puigin racing tuplakupla
-Hayabusa tangonpäätypainot
-Hayabusa nestesäiliöiden kannet (kromatut)
-Hayabusa "huoltopukkitapit" (kromatut)
-Hayabusa öljykorkki (kromattu)
-Bags-Connection tankkilaukku gepsitelineellä
-"laajakulma-peilinpalat" kuolleen kulman poistoon
-Tutoro ketjunrasvari hankittu, vaan ei paikallaan
Kilpitelinettä ja putkistoa en aio vaihtaa, koska ne alkaa tuntua sellaisilta, jotka Busaan kuuluu ja muuttaminen hävittää vaan Busan identiteetin.
Parasta Busassa on äärimmäisen nöyrä moottori, joka käskettäessä vaihdattaa maisemaa melkoista haipakkaa, toki rengaskulut saattaa olla melkoiset.
Ajoasento ja matkamukavuus parani potenssiin kolme, sen jälkeen kun satulat on vaihdettu, helibarit asennettu ja pleksi vaihdettu. Pehmeän takalaukun kanssa lähdössä Alpeille reilun viikon päästä. Takalaukku telinekin mulla kyllä on, mutta kovan laukun aiheuttaman epävakauden vuoksi en sen kanssa lähde autobaanalle.
Hard work pays in the future, lazyness today!