Kawasaki ZX-6RR -05

SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09
Kawasaki ZX-6RR -05

ViestiKirjoittanut SB2 » 28.6.2008 17:34

Elikkä sininen ninja tuli sitten ostettua. Piikin jälkeen pyörässä tuntuu olevan tehoa ihan riittävästi ja äänetkin ovat paremmat.

Mitää vikaa pyörässä ei tunnu onneksi olevan paitsi lämmöt nousee aikalailla, kun ajelee pikkuteillä alle 60km/h nopeuksissa. Voiko johtua jäähdytysnesteen vajaudesta, ainakin nesteraja on L (Low) rajan kohdalla, kertokaa te jotka tiedätte paremmin.

Tällä hetkellä pyörä on 96kw, mutta muutaman viikon sisällä tehoja pitäisi pikkusen tiputtaa. Jos jollakin on kokemusta kuristetusta ninjasta (600cc) niin kertoisitko, että paljon kone kiertää kuristettuna?
Ainakin laiskan nelaripiikin jälkeen pyörä tuntuu kiihtyvän hyvin jo alle 7000rpm:n, liekkö sitten vain tottumattomuutta tehoihin/vääntöön.

Pyörällä ajettu n. 13,000km ja kaikki huollot tehty ajallaan, viimeisin 12,000km kohdalla mikä oli tietenkin hyvä, kun kaikki raha meni pyörän ostoon.

kyseisellä pyörällä enemmän ajaneet voisivat kertoa onko mitä tyyppivikoja odotettavissa ja omia kokemuksiaan pyörästä?

ps. kuvia galleriassa ;)
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 28.6.2008 21:34

Miten korkealle lämmöt nousevat?
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 28.6.2008 22:42

nopeammissa vauhdeissa lämpö pysyttelee 75-80, mutta hitaissa vauhdeissa lämpö nousee sinne 100 asteeseen. kun tarkkailin sitä tuuletinta niin se tiputtaa lämmön paikoillaan ollessa 98 asteeseen ja sitten sammuu. en tiedä sitten, että onko se normaalia...
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04

ViestiKirjoittanut Pommi- » 28.6.2008 23:47

Ihan normaalit lämmöt nuo ovat.
Omassa Ninjassa nopeessa ajossa lämmöt heiluvat siellä 66-80 asteessa. Kaupungissa siinä ~98-102 paikkeilla.
Raptor 660R
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 29.6.2008 10:32

ok kiitos tiedosta, ei tarvitse siitä enää kuumotella :)
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 29.6.2008 12:41

Juu, ei mitään hätää. Eikös flekti lähde pyörimään vasta 103 asteessa? Sitten kun on 120 astetta, kannattaa huolestua.
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 29.6.2008 12:44

jossain siinä 103-105 asteessa, kun sammutan koneen niin lämmöt noussu max 110. käsikirjassa snottiin, että 115 voi viel ajella ihan hyvin.
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 29.6.2008 16:54

Joo ei meinaa mitään tollaset lämmöt.
Aika paljon on itselläkin haarukkaa lämmöissä. Kylmällä, ja jos vielä samalla heittää vettä taivaalta niin lämpö saattaa jäädä 65asteen (tai jopa alle) lukemaan. Kuumalla ja hitaassa vauhdissa liikkeellä ollessa vajaa sata, pysähtyessä nousee hetkeksi... :P
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 4.7.2008 22:30

Tänään tuli sitten pyörä kuristettua 25kw:si. Näin aluksi ihan tyytyväinen kiihtyvyyteen/nopeuteen :)