Elikkä sininen ninja tuli sitten ostettua. Piikin jälkeen pyörässä tuntuu olevan tehoa ihan riittävästi ja äänetkin ovat paremmat.
Mitää vikaa pyörässä ei tunnu onneksi olevan paitsi lämmöt nousee aikalailla, kun ajelee pikkuteillä alle 60km/h nopeuksissa. Voiko johtua jäähdytysnesteen vajaudesta, ainakin nesteraja on L (Low) rajan kohdalla, kertokaa te jotka tiedätte paremmin.
Tällä hetkellä pyörä on 96kw, mutta muutaman viikon sisällä tehoja pitäisi pikkusen tiputtaa. Jos jollakin on kokemusta kuristetusta ninjasta (600cc) niin kertoisitko, että paljon kone kiertää kuristettuna?
Ainakin laiskan nelaripiikin jälkeen pyörä tuntuu kiihtyvän hyvin jo alle 7000rpm:n, liekkö sitten vain tottumattomuutta tehoihin/vääntöön.
Pyörällä ajettu n. 13,000km ja kaikki huollot tehty ajallaan, viimeisin 12,000km kohdalla mikä oli tietenkin hyvä, kun kaikki raha meni pyörän ostoon.
kyseisellä pyörällä enemmän ajaneet voisivat kertoa onko mitä tyyppivikoja odotettavissa ja omia kokemuksiaan pyörästä?
ps. kuvia galleriassa
Mitää vikaa pyörässä ei tunnu onneksi olevan paitsi lämmöt nousee aikalailla, kun ajelee pikkuteillä alle 60km/h nopeuksissa. Voiko johtua jäähdytysnesteen vajaudesta, ainakin nesteraja on L (Low) rajan kohdalla, kertokaa te jotka tiedätte paremmin.
Tällä hetkellä pyörä on 96kw, mutta muutaman viikon sisällä tehoja pitäisi pikkusen tiputtaa. Jos jollakin on kokemusta kuristetusta ninjasta (600cc) niin kertoisitko, että paljon kone kiertää kuristettuna?
Ainakin laiskan nelaripiikin jälkeen pyörä tuntuu kiihtyvän hyvin jo alle 7000rpm:n, liekkö sitten vain tottumattomuutta tehoihin/vääntöön.
Pyörällä ajettu n. 13,000km ja kaikki huollot tehty ajallaan, viimeisin 12,000km kohdalla mikä oli tietenkin hyvä, kun kaikki raha meni pyörän ostoon.
kyseisellä pyörällä enemmän ajaneet voisivat kertoa onko mitä tyyppivikoja odotettavissa ja omia kokemuksiaan pyörästä?
ps. kuvia galleriassa