Yamaha YZF 750 R

tumb|
Pyörä:
EI OLEEE
Liittynyt:
19.5.2005 13:53
Yamaha YZF 750 R

ViestiKirjoittanut tumb| » 25.8.2008 10:18

Eli tuli tuollainen mopo hommattua :) meni kevari vaihdossa+tukku rahaa. Pyörälle on ikää kertynyt jo vuodesta -94 lähtien mutta ajettu vasta n.40000km (voiko noihin toisaalta koskaan luottaa :) ) Yamaha on 25kw lapuilla, mutta piristetty on Zardin putkistolla, kireemmillä nokilla, suutinsatsilla ja vapari-ilmansuodattimilla.

Kokemukset tähän mennessä ovat hyviä, vikoja ei ole ainakaan vielä löytynyt, mitä itse nyt ajanut suljetuilla alueilla :roll: koska ikää ei vielä ole, ja kaverin kyydissä istunut. Talven aikana tuota olisi tarkoitus meikkailla, suuntaa ei ole vielä päätetty. Pitääkö katettuna vai fighter look? Mukaan tuli fatbaria, jotain fighter etulokaria, maskia ja R1 takakatetta että pohjat fighteriin olisi ainakin jotenkuten kunnossa :D Runko kiillotetaan ainakin joka tapauksessa, ehkä myös vanteiden reunat ja muuta pientä.

Kuvia löytyy galleriasta, kysymyksiä ja mielipiteitä saa esittää :)
Viimeksi muokannut tumb| päivämäärä 25.8.2008 15:18, muokattu yhteensä 1 kerran
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 25.8.2008 10:34

se on omasta mausta kiinni, että millasesta ajoasennosta tykkää, mutta mun makuun noi pakkausmuovit kannattaa ehdottomasti riisua pois = faitteriksi vaan, mutta tee nyt sitten jotain erikoista siihen, ettei tuu perinteistä massafaitteria. noita on nähty jo vähän liikaa, kun tuupataan perinteinen enskamaski/mgm:n perus faitterimaski ja rykösen perä.

pyörästä muuten sen verran että loistava mopo, mutta kone ei kestä keulimista kun vedetään kunnon kulmassa pitkiä siivuja.
kumikameli
Pyörä:
Moto Guzzi V65 Lario
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
12.2.2005 15:01

ViestiKirjoittanut kumikameli » 25.8.2008 12:14

Eikö noita toisistaan eroamattomia fightereita oo nähty jo liikaa... Pidä vaan ne katteet yms. paikallaan.
Manaatin raivolla eteenpäin!
S^X
Liittynyt:
9.10.2006 12:41

ViestiKirjoittanut S^X » 25.8.2008 16:23

Taistelijaa kehiin vaan.
Tai jos katepuolella pysyt niin päivitä sitten jonkin uudemman pyörän katteet,ei toi "vaneri-lookki" oikein iske omaan silmään.

Mutta sun pyörä,sun päätös :)
Ei enää 2-T...
///M
Vaitteria vaitteria...
Kangas
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
15.12.2005 10:32

ViestiKirjoittanut Kangas » 25.8.2008 18:33

Hieno pyörä! Pidä ehdottomasti katteellisena, mun mielipide. Joka toisesta "vanhemmasta" pyörästä rakennetaan nykyään fighteri. Kyllä faitterikin komea on jos se toteutetaan kunnolla 8)
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 25.8.2008 18:45

Juu munkin mielestä katteellisena, varsinkin kun tuo ei ole edes pahannäköinen noin. Tai sitten jos katteettoman tekee niin mieluummin naku kun fighter.
Näin se menee.
sMt
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
10.5.2007 18:46

ViestiKirjoittanut sMt » 25.8.2008 21:52

Itekin enemmän nakun tai katteellisen puolella :)
-k4n1-
Paikkakunta:
Tampere / TSKM <3
Liittynyt:
2.12.2006 21:08

ViestiKirjoittanut -k4n1- » 25.8.2008 22:01

vai että menit sä tälläsen vehkeen nyt ostamaan :P tiedän pyörän vanhan omistajan.. pari kertaa pyörähtänyt täälläpäin tamperetta. ja ite oon fighterin tai nakun kannalla ;) nättejä laitoksia toisinkuin tollanen vakio laatikko look :D mut ite päätät mitä teet, se oli vain oma mielipiteeni. koskas sitä ikää kertyy et pääset tällä kadulla laillisesti ajeleen? :P
tumb|
Pyörä:
EI OLEEE
Liittynyt:
19.5.2005 13:53

ViestiKirjoittanut tumb| » 26.8.2008 14:52

Kiitoksia mielipiteistä. Ikää tulee täyteen vasta marraskuussa, elikkä, hyvin todennäköistä ettei ajokelejä enää silloin ole :( pyörä ajetaan mökille talliin talveksi missä sitä sitten tullaan laittamaan. Olishan se hienoo olla itse ajamassa sitä sitten sinne :)


Toi fighter vs katettu mietityttää itteänikin vielä, toisaalta IMO pyörä on ihan hyvännäköinen noinkin vanhaksi pyöräksi noillakin katteilla, mutta streetfighteriksi rakennettaessa pääsisi taas likaamaan kätensä ja jättämään ne omat käden jäljet. Ainoa vain, että ensimmäinen fighter proju=tuloksena hyvin mahdollisesti pirkkafaitteri. Eli homma pitäisi saada kunnialla loppuun, eikä jättää kesken "ihan hyvä se on..". Kai sitä taitoo sitten tulee jos alkaa esim lasikuidun kanssa enemmän vääntämään.

Ja toisaalta eteenpäin myydessä 'orkkiskunto' voisi olla valttia, varsinkin noin vähillä kilometreillä.
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 26.8.2008 22:01

jos rakennat faitterin, niin älä pilko orkkisosia käyttökelvottomaan kuntoon, vaan niin että saa katteet tarvittaessa takas paikoilleen.

tolle pienelle mittarilukemalle ei kannata kauheesti laskea myyntiarvoa, kun ei sitä kukaan usko kuitenkaan... :roll:
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 27.8.2008 19:04

Kyllä tuo jammu on orkkiskuntosena vakiovilkkuja lukuunottamatta yks hienoimmista ysärisporteista imo.

Tosin jos vaitterin meinaat tehä, niin ei kannata tehdä mitään liian radikaaleja muutoksia jos kerran vakiokatteet ovat ehyet yms.

Siisti mopo on kyllä täytyy sanoa.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
tumb|
Pyörä:
EI OLEEE
Liittynyt:
19.5.2005 13:53

ViestiKirjoittanut tumb| » 28.8.2008 15:00

Niin. Jos tuosta nyt fighteria alkaa väsäämään niin pakko ne vakiomuovit on säästää, sen verta hyvässä kunnossa ovat.
johnsson1979
Liittynyt:
18.9.2008 18:08

ViestiKirjoittanut johnsson1979 » 18.9.2008 18:17

Hieno pyörä!
Anna katteiden vaan olla paikoillaan.
Noita taistelijoita on joka nurkalla nykyään ja usein vielä tosi huonosti rakenneltuja...