Yamaha WR450f -04 sm

-Ola-
Pyörä:
wr450f
Liittynyt:
4.10.2006 23:37
Yamaha WR450f -04 sm

ViestiKirjoittanut -Ola- » 8.2.2009 22:29

Tulipa hommattua tossa syksyllä tollanen vuosimallia -04 oleva Yamaha WR450f supermoto.
Papereissa pyörä on 30kw, mutta keväällä olisi tarkoitus kuristaa alle 25kw:seksi.
Pyörän mukana tuli lähes käyttämättömät endurovanteet, toiset levyt, vakioputki ja muoveja ym. mukavaa.

Pyörään oli vaihdettu seuraavat osat.
-Supermotovanteet Behrin kehillä ja talonin navoilla.
-Eteen 260mm ja taakse 240mm motomasterin levyt.
-Dvs tarrasarja.
-Magura fatbar.
-Magura tangonpehmuste.
-Acerbis motolokari.
-Acrapovic slipari.

Itse on pyörään tullut vaihdettua pienempi peili, minivilkut, fmf vaimennin acran tilalle ja joitakin tarroja.

Kevään aikana tulee myös uusi kilventeline, kaatumatapit ja ehkä käsitakajarru. Pyörä kuristetaan myös alle 25kw:seksi, kaasari ja venttiilit säädetään.

Pyörän minulla ollessa se on toiminut täysin moittettomasti.
Pyörä on todella ketterä ajettava ja tehoa löytyy sopivasti, ainoana miinuspuolena löytyy lyhyet huoltovälit.

Kuvia --> http://www.motot.net/galleria/g40245_wr450f
Viimeksi muokannut -Ola- päivämäärä 24.8.2009 0:20, muokattu yhteensä 1 kerran
loomoo
Pyörä:
KTM 125 exc
Liittynyt:
23.6.2008 13:27

ViestiKirjoittanut loomoo » 9.2.2009 12:07

on muuten helvetin komia peli.
kiinnostais paljon tuli maksamaan kun itekkin meinannu hommata tommosen kesällä
-Ola-
Pyörä:
wr450f
Liittynyt:
4.10.2006 23:37

ViestiKirjoittanut -Ola- » 9.2.2009 15:57

Kiitos!
Katteleppa nettimotosta noita hintoja tai, jos haluat tarkempaa tietoa niin laita yv. ;)
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 19.2.2009 14:00

Nätti peli!
-Ola-
Pyörä:
wr450f
Liittynyt:
4.10.2006 23:37

ViestiKirjoittanut -Ola- » 11.3.2009 0:19

Noniin, tänään sain asennettua kaatumatapit taakse. Eteen ei ollut sopivankokoista kierretankoa joten niiden laittaminen siirtyy myöhemmäksi. Samalla tein myös kilventelineen ja takavilkut laitoin kiinni muutama viikko sitten.
Ennen kevättä pyörä pitäisi vielä kuristaa.

Pari uutta kuvaa gallreiassa --> http://www.motot.net/galleria/g40245_wr450f
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 11.3.2009 17:16

Poraa etuakselista kierteet pois sisältä niin mahtuu samaa kierretankoa kuin taaksekin,tosin sit et saa enää sitä jarruletkun muovihärpätin suojaa paikalleen..mutta tiellä se vaan onkin.
-Ola-
Pyörä:
wr450f
Liittynyt:
4.10.2006 23:37

ViestiKirjoittanut -Ola- » 11.3.2009 22:10

leppape1 kirjoitti:Poraa etuakselista kierteet pois sisältä niin mahtuu samaa kierretankoa kuin taaksekin,tosin sit et saa enää sitä jarruletkun muovihärpätin suojaa paikalleen..mutta tiellä se vaan onkin.


Nii tota mietinki, mutta nyt on ostettu kapeempaa kierretankoa niin ei tarvitse porailla.
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 12.3.2009 19:59

Juu,mullakin oli aluksi kapeampaa tankoa siinä,sitten konttasin vähäsen ja skeittipyörät törrötti sinne sun tänne..mutta katukäytössä varmaan kapeampikin piisaa.
-Ola-
Pyörä:
wr450f
Liittynyt:
4.10.2006 23:37

ViestiKirjoittanut -Ola- » 6.5.2009 9:19

Tulipa eilen tehtyä kuri tohon yamppuun. Ei ollut paha homma! Yks reikä piti porata ja tappi läpi :)
Pitää tässä jokupäivä viedä penkkiin katsdastaa alle 25kw papereille :)
Winegum
Pyörä:
Suzuki GSX-R 1000 K2
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
9.8.2005 8:44

ViestiKirjoittanut Winegum » 6.5.2009 19:52

-Ola- kirjoitti:Tulipa eilen tehtyä kuri tohon yamppuun. Ei ollut paha homma! Yks reikä piti porata ja tappi läpi :)
Pitää tässä jokupäivä viedä penkkiin katsdastaa alle 25kw papereille :)
Eipä taida mennä läpi omatekemällä kuristuksella. Tai mistä minä tiiän..
Appen
Pyörä:
Honta
Paikkakunta:
Stadi
Liittynyt:
28.6.2007 19:09

ViestiKirjoittanut Appen » 6.5.2009 22:33

Winegum kirjoitti:
-Ola- kirjoitti:Tulipa eilen tehtyä kuri tohon yamppuun. Ei ollut paha homma! Yks reikä piti porata ja tappi läpi :)
Pitää tässä jokupäivä viedä penkkiin katsdastaa alle 25kw papereille :)
Eipä taida mennä läpi omatekemällä kuristuksella. Tai mistä minä tiiän..

Riittää, kunhan on kerrottu missä kuristus on ja että on penkkipaperit todisteena kuristuksesta.
Osia myynnissä!
nosliw_
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
23.8.2005 19:40

ViestiKirjoittanut nosliw_ » 6.5.2009 23:58

-Ola- kirjoitti:Tulipa eilen tehtyä kuri tohon yamppuun. Ei ollut paha homma! Yks reikä piti porata ja tappi läpi :)
Pitää tässä jokupäivä viedä penkkiin katsdastaa alle 25kw papereille :)

ei riitä tossa pelkät 25kw paperit sitten, teho/paino suhde pitää muistaakseni myös saada alle 0,160kW/kg
Laman ja energiansäästysyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu. -Jumala
-Ola-
Pyörä:
wr450f
Liittynyt:
4.10.2006 23:37

ViestiKirjoittanut -Ola- » 7.5.2009 9:24

nosliw_ kirjoitti:
-Ola- kirjoitti:Tulipa eilen tehtyä kuri tohon yamppuun. Ei ollut paha homma! Yks reikä piti porata ja tappi läpi :)
Pitää tässä jokupäivä viedä penkkiin katsdastaa alle 25kw papereille :)

ei riitä tossa pelkät 25kw paperit sitten, teho/paino suhde pitää muistaakseni myös saada alle 0,160kW/kg


Joo, ei riitäkkkään. Alle 20kw pitää olla.
Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07
.

ViestiKirjoittanut Zeri- » 7.5.2009 19:33

hieno pyörä, mut luinko oikein, että vaihdoit acrapovicin tilalle fmf vaimentimen ?!?! miks näin ?
joo|nas
Pyörä:
Wr 450f
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
21.6.2006 20:14

ViestiKirjoittanut joo|nas » 7.5.2009 20:01

Zeri- kirjoitti:hieno pyörä, mut luinko oikein, että vaihdoit acrapovicin tilalle fmf vaimentimen ?!?! miks näin ?

fmf ainaki omast mielest hienompi. taitaa fmf:stä lähtee möreemmät äänetkin?
no lol?