noniin eli pitkän odottelun ja intin suorittamisen jälkeen tuli ajankohtaseks sammuttaa 2-pyöräsen kuume ja hommata eka isompi pyörä. näin kesän lopulla olin katellu jo valmiiks rakenneltuja pyöriä, joilla pääsis lopun kaudesta ajamaan ja sit talvella osiks.. hieman harrastusta rajottaa kun ei oo A-korttia vielä, suorittelen sitä täs parasta aikaa.
itse pyörään. eli Honda cbr 600 pc-23 vm.90. oon lueskellu et pitäs olla koneeltaan aika varma, tietoa ei ole..(?) hyvin käy ja kukkuu, vähän rohisee kylmänä, ilmeisesti se nokkaketjun kiristin joka on näis aika vakiovikoja? rakenneltu fighteriks, fatbar ja muuta sälää.. gallerias huonoja kuvia, otan parempia kun kerkee..
vakiokatteet tuli mukana, rakennettu kuulemma viime talvena jolloin mittariin jäi vajaa 51tkm. pitäs olla oikeet kilsat mut mut..
yleisesti pyörä ihan siisti, ei vuoda litkuja, käy ihan hyvi, lähtee käyntii hyvi ja kaikki pelaa. nyt koneessa 10w-40 castrollin öljyt ja uus suodatin. öljyn hinta aika hurja.. 47e/4l..
ja sitten jotain mitä tulee tapahtumaan..
eli kun suoritan kortin en saa ajaa täystehosena tota pyörää ---> kuristus alle 25kw. miten on porukat tällasia pyöriä kuristanu? ilmeisesti riittää kun rajottaa kaasukahvan liikettä riittävästi ja vie dynolaput katsastukseen mukaan.. katsastukseen liittyen joudun varmaan vaihtamaan takavilkut ja valon e-hyväksyttyihin..
kaatumaraudat täytynee veistellä. keulimaan on opittava. nykyiset välityksen on takana 47p ja edessä vakio. en siis tiedä mikä on vakio välit tässä.. tosta keulimisesta sen verran et on se pirun paljon vaikeempaa ku crossilla, motolla, se huomattiin eilen.. mut kyl se kai siitä..
sit oisin kiitollinen jos joku näistä tietäjä osais kertoo vähän et mitä heikkoa yms.. mitä pitää alkaa seurailee, millä öljyillä ajettu yms..
tulee päivitystä kun jotain tapahtuu, kuvia tulee lisää kun kerkee napsimaan..
edit: parit kuvat lisätty galleriaan..
itse pyörään. eli Honda cbr 600 pc-23 vm.90. oon lueskellu et pitäs olla koneeltaan aika varma, tietoa ei ole..(?) hyvin käy ja kukkuu, vähän rohisee kylmänä, ilmeisesti se nokkaketjun kiristin joka on näis aika vakiovikoja? rakenneltu fighteriks, fatbar ja muuta sälää.. gallerias huonoja kuvia, otan parempia kun kerkee..
vakiokatteet tuli mukana, rakennettu kuulemma viime talvena jolloin mittariin jäi vajaa 51tkm. pitäs olla oikeet kilsat mut mut..
yleisesti pyörä ihan siisti, ei vuoda litkuja, käy ihan hyvi, lähtee käyntii hyvi ja kaikki pelaa. nyt koneessa 10w-40 castrollin öljyt ja uus suodatin. öljyn hinta aika hurja.. 47e/4l..
ja sitten jotain mitä tulee tapahtumaan..
eli kun suoritan kortin en saa ajaa täystehosena tota pyörää ---> kuristus alle 25kw. miten on porukat tällasia pyöriä kuristanu? ilmeisesti riittää kun rajottaa kaasukahvan liikettä riittävästi ja vie dynolaput katsastukseen mukaan.. katsastukseen liittyen joudun varmaan vaihtamaan takavilkut ja valon e-hyväksyttyihin..
kaatumaraudat täytynee veistellä. keulimaan on opittava. nykyiset välityksen on takana 47p ja edessä vakio. en siis tiedä mikä on vakio välit tässä.. tosta keulimisesta sen verran et on se pirun paljon vaikeempaa ku crossilla, motolla, se huomattiin eilen.. mut kyl se kai siitä..
sit oisin kiitollinen jos joku näistä tietäjä osais kertoo vähän et mitä heikkoa yms.. mitä pitää alkaa seurailee, millä öljyillä ajettu yms..
tulee päivitystä kun jotain tapahtuu, kuvia tulee lisää kun kerkee napsimaan..
edit: parit kuvat lisätty galleriaan..