Pyörähän on TT papereissa, mitähän siitä seuraa kun ajelen 25kw kortilla poliisin haaviin?
markketo kirjoitti:Kokemukset omasta kaveripiiristä on, että 60e lävähtää sakkoa jos jää kiinni normiratsian yhteydessä, ja yleensä ei jää. Ainakin pienellä paikkakunnalla toi kyllä tarkottaa ajamisen loppumista, kun sen jälkeen pysäyttävät satavarmaan uudelleen.
Tokasta kerrasta on tullut ajokieltoa, jos on. Huomattavasti papermpi kuitenkin kuin 25kW papereissa ja kurit pois, siinä kun ei välttämättä korvaa vakuutuksetkaan.
Mikko* kirjoitti:Kuten jo edellä uumoiltu, pyörä vaihto omistajaa ja löytyypi nykysin meikäläiseltä.
Poko kirjoitti:Mut pysäytti 2mp kyttää ja ne tarkisti et pyörässä on 110kw tehoa ja kortin katto et rajotettu, mut ei mitää sen jälkee puhunu siitä. Sit kun olin kotia ajanu nii hetki meni nii se soitteli perää että "sitä jäi vaivaamaa miks mulla oli nii paljon tehoa ja ekan sakon voi hävittää". Pitää hakee uus
markketo kirjoitti:Mikko* kirjoitti:Kuten jo edellä uumoiltu, pyörä vaihto omistajaa ja löytyypi nykysin meikäläiseltä.
No se kauan kesti?Poko kirjoitti:Mut pysäytti 2mp kyttää ja ne tarkisti et pyörässä on 110kw tehoa ja kortin katto et rajotettu, mut ei mitää sen jälkee puhunu siitä. Sit kun olin kotia ajanu nii hetki meni nii se soitteli perää että "sitä jäi vaivaamaa miks mulla oli nii paljon tehoa ja ekan sakon voi hävittää". Pitää hakee uus
Sait kuitenkin ajella kotio? Kuis kortin kävi? Tota ei tosin lasketa normiratsiaks, jos on etukäteen poliisille ilmoteltu ajotyylistä...