No kokeillaan nyt sitten itsekin pelkän lukemisen lisäks kirjotella jotain omasta pyörästäkin. Tästä lähtee:
Eli siis kyseinen laite tottelee nimeä Kawasaki 750 ja täyttää kohta kuutisen vuotta. Ensimmäinen isompi vähänkään enemmän kadulle tarkotettu pyörä 610 Husqvarnan ja 650 Husabergin jälkeen.
Tuli taloon vaihtopyöränä husabergiin lähinnä muuton yhteydessä. Vaihdoin osotteen tänne lahden toiselle puolelle ja ei oo oikein enään tilaa räpeltää niin päätin sitte että kokeillaan nyt jotahi tämmöstäki. Hyvin vähän aikasemmin kokemusta vastaavista "isommista" rivinelosista, mutta hyvin istuu meikäläiselle kyllä hanskaan tämä pyörä.
Kwaakku on siis ajettu ~30 000km, joista oman rannekrampin toimesta rullattu parisen tonnia. Liikkeessä huollossa käytetty 24tkm (?) huollossa, jossa säädetty venttiilit ja tehty joku perushuolto. Vakioon verrattuna löytyy mm. leovincen hiilikuituslipari, hiilikuituunderi, teräspunosjarruletkut, ducktail, fättis, sirommat peilit, vilkut ja kilpiteline. Näiden osien pulttaamisen seurauksena pyörä luokitellaan varmaan sitten "miedosti THYYNÄTYKX". Perää taitaa olla myös nostettu sentillä tai parilla. Ainoa muutos mitä itse olen (joutunut) tehnyt on tuo fätbaarin ja kiinnikkeiden vaihto. Kiinni oleva tanko oli joku vaaleenpunainen puuhamaakrossitanko ja jäykkyydeltään vastasi aika hyvin puutarhaletkua.
Ihan kivasti liikkuukin eteeenpäin yhtä pienemmän eturattaan ansiosta. Powercommanderia odotellessa Jos jollain on kokemusta tälläsen laitoksen powercommandauksesta tai jos sattuis jopa löytymään ylimääräinen niin ihmeessä tekstiä kehiin
Ainoa mutka matkassa tähänmennessä on ollu yks erittäin mystinen tapahtuma. Jos joku sattuu polttelemaan just sitä käyrää piippua se viikon vanha silmänrei'itetty sanomalehti naaman edessä niin voi esittää teorioita:
Pyörä oli siis kiltisti omassa parkkiruudussaan parkkihallin alemmassa (-2) kerroksessa. Seuraavana päivänä kesken laivamatkan kaveri soittaa, että pyöräs on väärässä ruudussa. Vastasin vaan että kyllä sen ihan oikeeseen ruutuun jätin. Yhteenvetona voitanee päätellä, että jo(t)ku(t) oli välttämättä rattilukosta, 200kg painosta ja levylukosta huolimatta halunnut pyörän viereiseen ruutuun. Tästä tuloksena levyjarrulukko oli riipassut palasen etulokarista Saa pistää koodia tuleen jos jollain jäänyt joko vakiolokari tai joku siisti äftermarket lokkari.
Kunnon kuvia ei tällä hetkellä ole, mutta toivottavasti tulee. Epätietouttanne lievittämään pistetään vaikka tuo vanhan omistajan myyntikuva:
Over and out! Kommenttia ja muuta paskanjauhantaa tulemaan vaan
Eli siis kyseinen laite tottelee nimeä Kawasaki 750 ja täyttää kohta kuutisen vuotta. Ensimmäinen isompi vähänkään enemmän kadulle tarkotettu pyörä 610 Husqvarnan ja 650 Husabergin jälkeen.
Tuli taloon vaihtopyöränä husabergiin lähinnä muuton yhteydessä. Vaihdoin osotteen tänne lahden toiselle puolelle ja ei oo oikein enään tilaa räpeltää niin päätin sitte että kokeillaan nyt jotahi tämmöstäki. Hyvin vähän aikasemmin kokemusta vastaavista "isommista" rivinelosista, mutta hyvin istuu meikäläiselle kyllä hanskaan tämä pyörä.
Kwaakku on siis ajettu ~30 000km, joista oman rannekrampin toimesta rullattu parisen tonnia. Liikkeessä huollossa käytetty 24tkm (?) huollossa, jossa säädetty venttiilit ja tehty joku perushuolto. Vakioon verrattuna löytyy mm. leovincen hiilikuituslipari, hiilikuituunderi, teräspunosjarruletkut, ducktail, fättis, sirommat peilit, vilkut ja kilpiteline. Näiden osien pulttaamisen seurauksena pyörä luokitellaan varmaan sitten "miedosti THYYNÄTYKX". Perää taitaa olla myös nostettu sentillä tai parilla. Ainoa muutos mitä itse olen (joutunut) tehnyt on tuo fätbaarin ja kiinnikkeiden vaihto. Kiinni oleva tanko oli joku vaaleenpunainen puuhamaakrossitanko ja jäykkyydeltään vastasi aika hyvin puutarhaletkua.
Ihan kivasti liikkuukin eteeenpäin yhtä pienemmän eturattaan ansiosta. Powercommanderia odotellessa Jos jollain on kokemusta tälläsen laitoksen powercommandauksesta tai jos sattuis jopa löytymään ylimääräinen niin ihmeessä tekstiä kehiin
Ainoa mutka matkassa tähänmennessä on ollu yks erittäin mystinen tapahtuma. Jos joku sattuu polttelemaan just sitä käyrää piippua se viikon vanha silmänrei'itetty sanomalehti naaman edessä niin voi esittää teorioita:
Pyörä oli siis kiltisti omassa parkkiruudussaan parkkihallin alemmassa (-2) kerroksessa. Seuraavana päivänä kesken laivamatkan kaveri soittaa, että pyöräs on väärässä ruudussa. Vastasin vaan että kyllä sen ihan oikeeseen ruutuun jätin. Yhteenvetona voitanee päätellä, että jo(t)ku(t) oli välttämättä rattilukosta, 200kg painosta ja levylukosta huolimatta halunnut pyörän viereiseen ruutuun. Tästä tuloksena levyjarrulukko oli riipassut palasen etulokarista Saa pistää koodia tuleen jos jollain jäänyt joko vakiolokari tai joku siisti äftermarket lokkari.
Kunnon kuvia ei tällä hetkellä ole, mutta toivottavasti tulee. Epätietouttanne lievittämään pistetään vaikka tuo vanhan omistajan myyntikuva:
Over and out! Kommenttia ja muuta paskanjauhantaa tulemaan vaan