Tilasin tuommoisen Kiinasta ja sain sen alkuvuonna -09 tänne Suomeen.
400cc, 6 vaihteinen, neliventtiilikansi, vesijäähdytteinen jne.
Sain sen rekisteriin maaliskuussa ja nyt siinä on noin 1000 km, pikkuteitä koluttuna.
Kaikki on toiminut hyvin, ei ole edes muttereita pudonnut eikä ole pinnojakaan tarvinnut kiristää.
Öljyt olen vaihtanut neljä kertaa ja yhden öljynsuodattimen.
Takasisärenkaan jouduin vaihtamaan mutta tämä ehkä johtui siitä että ajelin melkein tyhjillä renkailla
saadakseni jonkinlaista pitoa noille Kiinan "nylon" renkaille. Kingsit on senverran jäykät renkaat
että pääsin kotia tyhjälläkin takarenkaalla vähän hiljaisemmalla vauhdilla.
Vanhana enska ja krossikuskina (olen nyt 61 vuotias) koettuna tämä pyörä kyllä ajaa asiansa maantie ja pikkupolkujen kiertämisessä oikein hyvin. Kilpapyöräksi siitä ei tietenkään ole.
400cc, 6 vaihteinen, neliventtiilikansi, vesijäähdytteinen jne.
Sain sen rekisteriin maaliskuussa ja nyt siinä on noin 1000 km, pikkuteitä koluttuna.
Kaikki on toiminut hyvin, ei ole edes muttereita pudonnut eikä ole pinnojakaan tarvinnut kiristää.
Öljyt olen vaihtanut neljä kertaa ja yhden öljynsuodattimen.
Takasisärenkaan jouduin vaihtamaan mutta tämä ehkä johtui siitä että ajelin melkein tyhjillä renkailla
saadakseni jonkinlaista pitoa noille Kiinan "nylon" renkaille. Kingsit on senverran jäykät renkaat
että pääsin kotia tyhjälläkin takarenkaalla vähän hiljaisemmalla vauhdilla.
Vanhana enska ja krossikuskina (olen nyt 61 vuotias) koettuna tämä pyörä kyllä ajaa asiansa maantie ja pikkupolkujen kiertämisessä oikein hyvin. Kilpapyöräksi siitä ei tietenkään ole.