Koeajon jälkeen olin todella myytyä miestä. Vääntö on aivan nelarimaista 3000rpm ylöspäin. Kiihtyvyys 2x parempi kuin Jawassa ja ajettavuus todella napakkaa. Mutkiin taittuu kuin ajatus. Vaihteisto toimii oikein mukavasti ja pykäliä löytyy 5 kpl. Ajoasento on enduromaisen pysty. Ainoa negatiivinen juttu on, että jalkatapit on aika ylhäällä. Asia on todella helppo korjata, kun pistää tappien raudan kaasupillillä kuumaksi ja taivuttaa niitä n. 5-7cm alemmas. Satula on mukavan napakka, eikä löysä kuten jawassa.
Lisävarusteena mukaan tuli mukavan kokoiset muiviset Pneumant sivulaukut. Toisessa lukkosysteemi halki, mutta sen muovihitsaan vielä kuntoon. Tarakka puuttuu, mutta satunan takana olevaan vahvaan putkeen pystyy hitsaamaan tukevan tarakan. Sitten saa myös takaboxin kiinni reissaamista varten. Reissaamiseenhan tämä vehje sopii loistavasti. MZ kirjailija Keijo Virtanen on ajanut juuri tismalleen samanlaisella(paitsi punaisella)pyörällä Euroopan rundia aina Espanjaan asti. Eiköhän tällä ole vielä se 100tkm huoletonta taivalta edessä.