Miulla oli kuussatkussa n. 5tkm ajetut Michelin Pilot Power 2CT:t ja ne vaihdettiin tähän uuteen pyörään alle, Battlaxit meni kuussatkuun. Miun käytössä renkaat ei paljoa kulu ja pintaa oli reilusti jäljellä vielä joka suunnassa. Kaikki oli tyytyväisiä tähän ratkaisuun.
Kilpitelineen olisin mieluusti vaihtanu kans, mutta tietenkään sama malli ei käyny enää tähän uudempaan malliin, joten Puigin teline on tilauksessa ja tuleepi alkuviikosta. Tankinsuoja on tuhkapilvessä ja ai kun teki mieli vetää mahaa sisään ettei vaan osuis yhtään tankkiin .
Satakiljoonaa varotustarraa (no, viis) poistettiin myös luovutuskasaushuollon yhteydessä ja siinä ne tuunaukset sit olikin. Olkoot vakioputki, vähän vaimeampi se kyllä on ku -07:n nysä.
Ihan täysin uutta miulle tässä uudessa mopottimessa oli moottorinohjauksen valitsin, S-DMS. Voiskin kokeilla huomenna räntäsateeseen C-tehomoodia, joku kiva päivä kaupunkikurvailuun B-moodia ja tietty perusajelussa A-moodia. Siis tarkoitan, kokeilla ihan ajatuksella, että todella huomais sen eron.
Design on muuttunu edellisestä ja naisen silmä tietty bongaa kaikkia turhanpäiväsiä yksityiskohtia, mitkä on sit uudessa kivemmin. Vanteet on kivanväriset - ja ne on sit samanväriset ku putken keskiosa. GSX-R -tarra sivukatteessa on mukavasti modernisoitunut kiiltäväksi kohotarraksi ja sopii pyörän kokonaisuuteen paremmin, kuin vanha puna-valkoinen normitarra. Väriähän en sitten vaihtanut, eli miulla on taas se musta pyörä, mikä aiheuttaa harmaita hiuksia ja stressiä maalipinnan takia. Mattamustaa pintaa on huomattavasti aiempaa vähemmän ja kiiltävää mustaa vastaavasti taas todella paljon enemmän.
Ja mie en siis pyöränvaihdolla hae isompia tehoja, siks en varsinaisesti kaipaa tehoputkea ja penkitystä ja säätöä. Halusin vaan lisää vääntöä ja sitä sain. Kiva tietty sekin, että voi ajaa nyt vähän pienemmillä vaihteilla. Jos sitä pääsis radallekin kesällä...
Siis tämmönen:
http://dy.fi/dot
Omia oikeita kuvia tulee sitten ku kilpitelinekin on paikallaan.
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94