Pyörähän on siis Honda crf450x johon montesa on lisännyt vilkut, mittarit ym katuvarusteet. Viritysaste hieman matalempi, kuin hondan crf450r crossiversiossa. Tässä siis eri nokka ja sytytysboksi, mutta nuo vaihtamalla saadaan crossipyörän tehot.
Pyörä kaikinpuolin kunnossa, pientä ulkonäön parantelua toki vaatii.
Pyörällä ajettu n.8000km ja koneremppa jossa vaihdettu mäntäsarja, kampiakseli, alakerranlaakerit, venttiilinvarrenkumit yms. tehty 20km sitten joten koneen pitaäisi ainakin olla kunnossa.
Pyörässä siis motovanteet jo vakiona ja jälkeenpäin laitettu mm. brakingin iso levy + adapteri, kokoputkisto (hgs?), karjikset yms.
Mukaan tuli mm toiset käyttämättömat muovit, jalkatapit, toinen maski, vakioputki ym. vakio-osaa.
Eilen, kun pyörän sain kotiin, otin vakiopeilit ja karjikset pois. Tänään tein kilventelineen ja korotin iskaria.
Tulossa mm. fatbar, uusi maski, käppäri, ehkä uusi vaimennin ja loppukesästä ois tarkotus hommata mustat muovit+penkinpäällinen.
Kuvia laitan lähiaikoina.