Noniin.. NYt tuli sitten hommattua toinen agusta. Edellinen oli siis F4 vuosimallia 07.
F4 oli niin karhea peli tuonne kylien cruisailuun että oli pakko vaihtaa johkin inhimillisempään peliin.
F4:nen oli aivan jumalainen käskyttää radalla vaikka ajotaidot ei olekkaan mitään kisakuskin luokkaa.
Nyt Brutalella ajokilometrejä takana vasta n.200km mutta jos vähättelemättä sanon niin paras moottoripyörä mitä olen ikinä ajanut. Edelliset pyörät ovat olleet Suzuki GSX-R600 -06 ja F4 1000R 07´.
Kävin koeajamassa Uutta Z1000 kawaa mutta oli kyllä niin tunnoton peli että HUH! En tiedä mutta pystyyköhän tässä enään ikinä ostamaan japanilaista peliä.
Brutale on siis tuo uusinta uutta mallia oleva 1090RR mikä tuli tälle vuodelle. Kävin pienen koeajolenkin heittämässä ja rakastuin ensimetreillä. Tuossa pyörässä istuu kaikki aivan täydellisesti käteen.. Brembon jarrut on aivan mahtavat, kaasukahva tottelee suoraan omia mieltymyksiä ja moottorin alavääntö myös!
Alustassakaan en ole huomannut mitään vikaa. Koeajopyörässä oli agustan oma titaaniputkisto lyhkäsellä sliparilla (ehkä 20cm), ja soundi on aivan järkyttävän hyvä. Pakkohan se oli ottaa pakettiin mukaan.. kuhan se nyt vaan tulis.
Väriksi otin musta/valkoisen, mikä osui parhaiten silmään agustan värikartasta.
Kyllä lähtee töihin taas mielellään!
Kuvia laitan omaan galleriaan.
F4 oli niin karhea peli tuonne kylien cruisailuun että oli pakko vaihtaa johkin inhimillisempään peliin.
F4:nen oli aivan jumalainen käskyttää radalla vaikka ajotaidot ei olekkaan mitään kisakuskin luokkaa.
Nyt Brutalella ajokilometrejä takana vasta n.200km mutta jos vähättelemättä sanon niin paras moottoripyörä mitä olen ikinä ajanut. Edelliset pyörät ovat olleet Suzuki GSX-R600 -06 ja F4 1000R 07´.
Kävin koeajamassa Uutta Z1000 kawaa mutta oli kyllä niin tunnoton peli että HUH! En tiedä mutta pystyyköhän tässä enään ikinä ostamaan japanilaista peliä.
Brutale on siis tuo uusinta uutta mallia oleva 1090RR mikä tuli tälle vuodelle. Kävin pienen koeajolenkin heittämässä ja rakastuin ensimetreillä. Tuossa pyörässä istuu kaikki aivan täydellisesti käteen.. Brembon jarrut on aivan mahtavat, kaasukahva tottelee suoraan omia mieltymyksiä ja moottorin alavääntö myös!
Alustassakaan en ole huomannut mitään vikaa. Koeajopyörässä oli agustan oma titaaniputkisto lyhkäsellä sliparilla (ehkä 20cm), ja soundi on aivan järkyttävän hyvä. Pakkohan se oli ottaa pakettiin mukaan.. kuhan se nyt vaan tulis.
Väriksi otin musta/valkoisen, mikä osui parhaiten silmään agustan värikartasta.
Kyllä lähtee töihin taas mielellään!
Kuvia laitan omaan galleriaan.
Mitä suotta yrittää ku voi vaan luovuttaa.