Joo elikkä tuollainen pärrä tuli hankittua pitkän pyöräkuumeen johdosta. Hankin pyörän 2009 heinäkuussa ja silloin mittarissa oli 15 00km. Pyörällä on entinen omistaja kaatunut jonka seurauksena katteita on korjailtu ja maalipinta on paikoitellen huonohko.
Tänä kesänä pyörään laitettu:
- Rosterinen "fiksumpi" kilpiteline
- Power commander III usb
- Arrow race tech titaaniputkisto ( kokomatkan)
- Varashälytin
Tulossa:
- Mra racing pleksi ( pleksin sävy selviää sen jälkeen kun pyörä on maalattu)
- Takakatteisiin upotettavat vilkut
- Uudet teippaukset alakatteisiin
- Katteiden maalaus
- Etsinnässä hiilikuituinen ramair piippu
- Teräspunosletkut
- Ohjausiskari
Tällä hetkellä pyörän mittarissa on 20000 km eikä mitään suurempia ongelmia ole ollut. Matka-ajoa en ole suuremmin harrastanut vaan pyörällä on eniten ajettu lähinna kaupunki / taajama-ajoa. Pyörä on todella kevyt käsitellä ja itse olen tykästynyt varsinkin pyörän helppoon huoltamiseen. Pyörään on todella helppo tehdä perushuollot itse.
Tämän kesäisen peräänajamisen vuoksi ajattelin korjata muita entisiä vaurioita.
Peräänajamisessa ei hajonnut muuta kuin jarruletku sekä etulokasuoja joka on nyt kuidutettu ja muovipakkeloitu. Mietin sitten että pitäisikö tuo lokasuoja maalata itse ja tulin siihen tulokseen että maalataan koko pyörä kun nyt alettiin maalailemaan. Tuo kawasakin vihreä sopii pyörään hyvin mutta on todella yleinen ninjoissa. Itse olen ajatellut bmw värikartasta löytyvää alpina white tai jokin kirkas helmiäisvalkoinen. Elikkä pistäkää väri ehdotuksia tulemaan ! Pyörä lähtee ensi viikolla maalarille.
Tänä kesänä pyörään laitettu:
- Rosterinen "fiksumpi" kilpiteline
- Power commander III usb
- Arrow race tech titaaniputkisto ( kokomatkan)
- Varashälytin
Tulossa:
- Mra racing pleksi ( pleksin sävy selviää sen jälkeen kun pyörä on maalattu)
- Takakatteisiin upotettavat vilkut
- Uudet teippaukset alakatteisiin
- Katteiden maalaus
- Etsinnässä hiilikuituinen ramair piippu
- Teräspunosletkut
- Ohjausiskari
Tällä hetkellä pyörän mittarissa on 20000 km eikä mitään suurempia ongelmia ole ollut. Matka-ajoa en ole suuremmin harrastanut vaan pyörällä on eniten ajettu lähinna kaupunki / taajama-ajoa. Pyörä on todella kevyt käsitellä ja itse olen tykästynyt varsinkin pyörän helppoon huoltamiseen. Pyörään on todella helppo tehdä perushuollot itse.
Tämän kesäisen peräänajamisen vuoksi ajattelin korjata muita entisiä vaurioita.
Peräänajamisessa ei hajonnut muuta kuin jarruletku sekä etulokasuoja joka on nyt kuidutettu ja muovipakkeloitu. Mietin sitten että pitäisikö tuo lokasuoja maalata itse ja tulin siihen tulokseen että maalataan koko pyörä kun nyt alettiin maalailemaan. Tuo kawasakin vihreä sopii pyörään hyvin mutta on todella yleinen ninjoissa. Itse olen ajatellut bmw värikartasta löytyvää alpina white tai jokin kirkas helmiäisvalkoinen. Elikkä pistäkää väri ehdotuksia tulemaan ! Pyörä lähtee ensi viikolla maalarille.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.