Noniin, pistetään ny yks omaki "rojekti" tänne.
Eli kevääl tuli hankittua tutulta pikku koneinen Harley, XL1200R Sportster 1200 Roadster on tarkka malli. Texaxista tullut muuttopyöränä, eli oli valmiiks kilvissä. Mittari luonnollisesti maileina
Ostettaessa orkkis kuntonen, pieniä muutoksia lukuunottamatta (joita tuskin huomaa nopeeta), eli penkki oli vaihdettu Mustangin jakkaraan ja Harleyn orkkis sissybar oli lisävarusteena.
Aluks ajeltii vähä hissukseen, papereissa kun tehoa oli liikaa väli A:lle Kesällä tuli ajettua rautaperse ja syksyllä kävin Briteissä. Viikko Brittien reissun jälkeen tuli sitten ikää ajaa laillisesti
Stereotyyppinen Harrikka on kovaääninen ja kuskeilla pitkät parrat. Tässä poikkeus: hiljainen ja kuski nuori, jolla ei partaa
Tässä syksyllä talliin tuli toinen, XL1200C Sportster 1200 Custom. Myös jenkeistä tuotu, kilvitystä ei viä tehty. Mukana Harleyn oma tarvike vaparisuodatin ja avarampaa putkistoa, vähän kromiaosia, etc.. Tän kohtalo on viä vähän epäselvä, todennäkösesti maalaillaan koko pyörä uuteen kuosiin, kromia niin paljon kun pyörään mahtuu.. Eli ei jokapäiväiseen ajoon.
Nyt aloin laitteleen otsikon pyörään sitten putkistoa kiinni. Käyntiin kokeilin orkkisputsarilla, ilman pääli koppaa. Äänistä ei varmaan tarvi kertoa, kun putket on 2" suoraa ränniä..
Tän talven aikana olis tarkotus laittaa säätöihin noilla putkilla (saattaa tulla vähän tavaraa putkien sisälle tosin) ja uudella suodattimella. Lisäks parin tuuman raiserit tankoon pitäs laittaa, pegit saattaa siirtyä eteenpäin. Jotain pientä ainakun keksii.
Tän projektin lisäks on viä toi toine Harley, mistä mainitsinki jo tekstissä, sitten on muutama autoprojekti.. Eli tätä ei tulla päivittään joka päivä
Siinä pieni alkustoori
Eli kevääl tuli hankittua tutulta pikku koneinen Harley, XL1200R Sportster 1200 Roadster on tarkka malli. Texaxista tullut muuttopyöränä, eli oli valmiiks kilvissä. Mittari luonnollisesti maileina
Ostettaessa orkkis kuntonen, pieniä muutoksia lukuunottamatta (joita tuskin huomaa nopeeta), eli penkki oli vaihdettu Mustangin jakkaraan ja Harleyn orkkis sissybar oli lisävarusteena.
Aluks ajeltii vähä hissukseen, papereissa kun tehoa oli liikaa väli A:lle Kesällä tuli ajettua rautaperse ja syksyllä kävin Briteissä. Viikko Brittien reissun jälkeen tuli sitten ikää ajaa laillisesti
Stereotyyppinen Harrikka on kovaääninen ja kuskeilla pitkät parrat. Tässä poikkeus: hiljainen ja kuski nuori, jolla ei partaa
Tässä syksyllä talliin tuli toinen, XL1200C Sportster 1200 Custom. Myös jenkeistä tuotu, kilvitystä ei viä tehty. Mukana Harleyn oma tarvike vaparisuodatin ja avarampaa putkistoa, vähän kromiaosia, etc.. Tän kohtalo on viä vähän epäselvä, todennäkösesti maalaillaan koko pyörä uuteen kuosiin, kromia niin paljon kun pyörään mahtuu.. Eli ei jokapäiväiseen ajoon.
Nyt aloin laitteleen otsikon pyörään sitten putkistoa kiinni. Käyntiin kokeilin orkkisputsarilla, ilman pääli koppaa. Äänistä ei varmaan tarvi kertoa, kun putket on 2" suoraa ränniä..
Tän talven aikana olis tarkotus laittaa säätöihin noilla putkilla (saattaa tulla vähän tavaraa putkien sisälle tosin) ja uudella suodattimella. Lisäks parin tuuman raiserit tankoon pitäs laittaa, pegit saattaa siirtyä eteenpäin. Jotain pientä ainakun keksii.
Tän projektin lisäks on viä toi toine Harley, mistä mainitsinki jo tekstissä, sitten on muutama autoprojekti.. Eli tätä ei tulla päivittään joka päivä
Siinä pieni alkustoori
Viimeksi muokannut Pyrdänä päivämäärä 12.4.2011 21:48, muokattu yhteensä 1 kerran
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets