Nonniin, tuli pyörä nyt sitten kans hankittua, ja tälläseen kolmesataseen 2-tahtiseen kuraräpättimeen tuli päädytyyä. Ikää mulla on nyt 18,5 ja autokin pihassa lojuu, auto tuli ostettua viimme kesän alussa saksasta ja kilometrejä on tullut tähän päivään vitusti liikaa about 10k kohdalla aloin tajuta ettei autoilu oo mun juttu.
Pyörällä on ajettu pääasiassa harraste-enduroa ja tunteja taulussa oli ostohetkellä 166h ja 5800km
No moni varmasti miettii miks 2t kadulle, no ensimmäisenä voidaan kai sanoa että pyörän hinta kokonaisuudessaan oli HALPA verrattuna esim. 450 tai 525 kottaraisiin. Huoltojen hinnat, omasta mielestä 2t tekniikka on selkeämpi ja ylipäätään helpompi huoltaa itse, varaosien hinnat jnejne.
Pyörä oli riisuttu sähköistä lähes kokonaan, kaikki turha jota kadulla "tarvitaan" oli heitetty nurkkaan häpeämään, ensimmäinen ilta meni ne siinä fiksatessa sitten. Pyörässä on kiinni perinteiseen tyyliin enduro vanteet ja renkaat, mutta tarkoitus olisi ostaa smotovanteet jostakin, ehkä käytettynä tai ehkä saksasta tai briteistä.
Pyörän luonne selvisi heti ensimmäisessä koe-ajossa, ostohetkellä. Pyörä lähtee eteenpäin kyllä samantien kun kaasuun vaan koskee, ei juurikaan ole väliä mikä vaihde on pesässä, Tehoa ja vääntöä on riittävästi .
Kysymyksiä ja kommentteja otetaan ilomielin vastaan. Kuvia tulee myöhemmin galleriaan lisää, siellä on nyt yksi nopeesti räpsästy iphone kuva
Pyörällä on ajettu pääasiassa harraste-enduroa ja tunteja taulussa oli ostohetkellä 166h ja 5800km
No moni varmasti miettii miks 2t kadulle, no ensimmäisenä voidaan kai sanoa että pyörän hinta kokonaisuudessaan oli HALPA verrattuna esim. 450 tai 525 kottaraisiin. Huoltojen hinnat, omasta mielestä 2t tekniikka on selkeämpi ja ylipäätään helpompi huoltaa itse, varaosien hinnat jnejne.
Pyörä oli riisuttu sähköistä lähes kokonaan, kaikki turha jota kadulla "tarvitaan" oli heitetty nurkkaan häpeämään, ensimmäinen ilta meni ne siinä fiksatessa sitten. Pyörässä on kiinni perinteiseen tyyliin enduro vanteet ja renkaat, mutta tarkoitus olisi ostaa smotovanteet jostakin, ehkä käytettynä tai ehkä saksasta tai briteistä.
Pyörän luonne selvisi heti ensimmäisessä koe-ajossa, ostohetkellä. Pyörä lähtee eteenpäin kyllä samantien kun kaasuun vaan koskee, ei juurikaan ole väliä mikä vaihde on pesässä, Tehoa ja vääntöä on riittävästi .
Kysymyksiä ja kommentteja otetaan ilomielin vastaan. Kuvia tulee myöhemmin galleriaan lisää, siellä on nyt yksi nopeesti räpsästy iphone kuva
kotkotin