Engine and transmission
Displacement: 395.00 ccm (24.10 cubic inches)
Engine type: Twin, four-stroke
Power: 43.00 HP (31.4 kW)) @ 8500 RPM
Top speed: 161.0 km/h (100.0 mph)
Compression: 9.3:1
Bore x stroke: 70.5 x 50.6 mm (2.8 x 2.0 inches)
Valves per cylinder: 3
Fuel control: OHC
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front tyre dimensions: 3.60-19
Rear tyre dimensions: 4.10-18
Front brakes: Dual disc
Rear brakes: Expanding brake
Physical measures and capacities
Weight incl. oil, gas, etc: 185.0 kg (407.9 pounds)
Fuel capacity: 14.00 litres (3.70 gallons)
Pyörähän on lähes 100% orkkiskunnossa ja vain n. 54tkm mittarissa. En usko, että olisi enempää ajettu sillä kone käy täysin sivuäänettömästi. Pakoäänikin on uskomattoman hiljainen, sillä edellinen omistaja vaihtoi uudet putket ja "collector boxin". Tankki ja sivukatteet on maalattu uudestaan org väreillä n.5v sitten, muu maalipinta taasen on Nipponin poikien jäljiltä. Oikeastaan muuta ei ostoslistalla toistaiseksi ole, kuin kytkinvaijeri, ketjut&rattaat ja vetarin stefa. Ne kävinkin tuossa jo tilaamassa. Olen tässä jo metsästänyt pyörän tyyliin sopivaa 3-laukun telinettä.
Tänään tuli oikeastaan ensi kertaa käytyä kunnolla ajamassa "suhistimella". Mukavan tuntuinen peli ajaa ja ennenkaikkea täysin värinätön. Jaksoi mennä 110km/h matkavauhtia 2-päällä ihan pintakaasulla. Tuohan on 25kw papereissa ja "teho alennettu kaasukahvan liikettä rajoittamalla". Eli kaasarien puolella on pellinpala poppareilla kiinni ja siinä ruuvi, joka rajoittaa kaasun liikkeen n. puoleen väliin. Joutaa hiivattiin mokoma heti, kun saan aikaiseksi ottaa bensatankin irti ja pääsen käsiksi siihen.
Tuossa elävää kuvaa: http://www.youtube.com/watch?v=wvyq3wvGGgI
Lisää jatkoa seuraa, kun tulee lisää ajokokemusta. Kysymyksiä/vinkkejä/kokemuksia ko. mallista saa ja on toivottavaa esittää!