Tämähän on hiukan päälle 20000 ajettu ja kerran jo porattu, joten meikäläisen ajolla muutama vuosi menee öljyjä vaihtamalla, muut kulutusosat on vaihdeltu edellisen omistajan toimesta.
Ilmanputsari on mallia vapaasti hengittävä, ed. omistaja oli sitä mieltä, että alavääntö heikkenee orkkiksella?
Koeajolla ainakin vääntöä löytyi todella mukavasti myös alhaalta.
Kuinka matalilla kierroksilla tätä uskaltaa viedä, ts-mallissahan on economy alue, mutta voiko tuon alle päästää, esim 50-60km/h nopeuksissa, vai kannattaako jo kolmonen heittää sisään?
Lähteekö mittarit irti jotenkin?
Youtubessa muutamassa Jawassa mittarit on "oikein" eli kiekkamittari vasemmalla...
Kaatumarautaa eteen kannattaa kai Simpaselta kysellä?
Tyhjäkäynti jää välillä huutamaan, kun kytkin pohjassa risteykseen tulee, tai ainakin koeajolla kerran.
Vakiokaasari paikallaan, nimetön tarvikekaasari tuli mukaan, mutta sillä ei kuulemma toimi.
Tarkoitus olisi ainakin maalit + tarrat + lakka pintaan laittaa, kun ehtii, mahdollisesti talvella.
Alkuperäistä maalipintaa on penkin alla tankissa, joten orkkisväri saattaisi onnistua.
Mutta jos muutenkin muokataan, niin värikin saattaa vaihtua...
Lisäys: Pari kuvaa galleriassa...
2. lisäys: Edellisen omistajan mukaan 80-100 matkavauhdilla kulutus on 4-5l/100km, joten ei ainakaan mikään juoppo ole...