Eli ensimmäinen isopyörä tuli hankittua eilen. Kaveri osti -06 gikserin niin pyörä kuume nousi ja nettimotoa selaamaan. Gikserit on aina lämmittänyt mun mieltä ja sopiva löytyikin liikkeestä 90km päästä. Ilmotuksessa luki, että "PAPEREISSA alle 25 kwh, kuristus mukana! " joten korttikin riittäisi. Sitten vaan tyttöystävän kanssa autolla hakemaan. Paikalla totesin pyörän hyväksi ja myyjä esitteli jotain penkki papereita ja sanoi jotain että kun käy laittaas omiin nimiin ja niitä näyttää niin saa 25kw. Myyjä oli ruotsinkielinen niin oli vähän epäselvää, eikä tullut katsottua papereita sen tarkemmin.
Uuden pyörän kanssa sitten kotimatkalle ja kivastihan se liikkui. Hyvin se meni ekaa kertaa isolla pyörällä ajelu ja 30km kerkesin ajaan niin maija ja mp-poliisi viittoivat bussipysäkille. Korttia ja papereita heti kysyivät. No papereissahan oli 88kw ja se vähän pisti jännittämään. Kovat selitykset, että justiin oon ostanut ja ilmotuksessa luki, että 25kw yms. niin sai poliisin leppymään. Kortitta ajohan tuosta olis tullut... Poliisi halus vielä varmistaa onko se 25kw vai 88kw ja kävi kokeilemassa. Totes koeajon jälkeen, että "ei tämä kyllä täystehonen ole". Mitä siinä nyt kiinni Yoshimuran slipari ja powercommanderi. Huomautuksella selvittiin ja nyt pitää saada kuristettua.
Kuvia ja juttua tulee lisää kunhan ehtii.
Uuden pyörän kanssa sitten kotimatkalle ja kivastihan se liikkui. Hyvin se meni ekaa kertaa isolla pyörällä ajelu ja 30km kerkesin ajaan niin maija ja mp-poliisi viittoivat bussipysäkille. Korttia ja papereita heti kysyivät. No papereissahan oli 88kw ja se vähän pisti jännittämään. Kovat selitykset, että justiin oon ostanut ja ilmotuksessa luki, että 25kw yms. niin sai poliisin leppymään. Kortitta ajohan tuosta olis tullut... Poliisi halus vielä varmistaa onko se 25kw vai 88kw ja kävi kokeilemassa. Totes koeajon jälkeen, että "ei tämä kyllä täystehonen ole". Mitä siinä nyt kiinni Yoshimuran slipari ja powercommanderi. Huomautuksella selvittiin ja nyt pitää saada kuristettua.
Kuvia ja juttua tulee lisää kunhan ehtii.