Suzuki GSX750 -86

Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut Tomppade » 24.8.2011 14:17

Jep. Eli sitä isomman pyörän tarvetta tuli sitten hoitamaan väliaikaisen pysyvästi tälläinen vanha kunnon ilmaöljyjäähy suzuki. Moisella kattilalla olevasta vehkeestä on ennenkin haaveiltu, nyt sopivan kohdalle sattuessa sellainen piti sitten poistaa.

Tämä on siis varttikatettu es malli, mukana tuli ef mallin alakatteet joissa on jonkin verran sanomista. Toisaalta tekisi mieli heittää koko kate hiiteen ja laittaa pyöreä etuvalo tilalle =). Pyörässä on krauserin laukut+teline, jotka kylläkin ruuvaan irti ainakin siksi aikaa kun niitä ei tarvita, hyvän oloiset laukut kylläkin. Pyörässä on edellisen omistajan toimesta 3500km sitten vaihdettu molemmat renkaat sekä kaikki jarrupalat, hyvältä tuntuu :) Piristyksenä pyörässä on 4-1 käyrästö laserin vaimentajalla.

Kuvia tästä keksinnöstä jahka niitä ehdin ottamaan.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut MänTä » 24.8.2011 20:27

Let the perversions continue. Sisäpiirissä on nähtykin jo kuvia laitteesta, kyseessä on todella rivon mallinen laite. Tuosta puuttuu vain turboruuvi!
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut Tomppade » 24.8.2011 21:06

Enpäs kerennyt ottamaan vielä tästä pedosta kuvia. Sen verran kuitenkin tein jo tänään että purin laukkutelineen irti, laitoin rekisterikilven keskelle kiinni (vitun eu kilvet...), rasvasin ja kiristin ketjut sekä korjasin kipeitä saaneen sivutallan. On muuten eka pyörä jossa mulla on keskituki, aivan jumalallinen keksintö :P

Ekat reilu 100km ajettu, on muuten makia ajoasento, 100-> vauhtia niin pyörä menee kuin juna, mutta on silti ketterä kiitos 16" etufillarin. Tutkinpas pyörää lisää ja löysin orginaalin työkalusarjankin joka on tallessa :P
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut Tomppade » 28.8.2011 20:16

Kivasti kulkee, joku 600km kyseisellä keksinnöllä takana, 5,7l/100km mitattu kulutukseksi sekalaisessa ajossa sisältäen kaupunkiajoa, matkaa, räppäämistä yms =) tämä pyörähän oikein vaatii sikailemaan koneensa puolesta. Äänimaailma on todella muikea tuolla laserin kokoputkistolla. Tsiigailin vuoden 2004 aalraitin kuvastoa, ja sieltä bongasin tuon laserin k2 täysputkiston joka omassanikin siis on. Hintaa on silloin ollut suolainen 722e 8o . Karjalohjan reissu, eli about 120km suuntaansa tuli tehtyä kakspäällä, hittokun kerkesin laukut riipimään veks. Ois meinaan ollut käyttöä :)

pakokaasun hajusta päätellen käy hieman paksulla, tarttee hommata uus ilmanputsari ja synkata noi kaasarit ja sitten miettiä lisää. Vetoja kyllä tuntuu olevan. Meikäläisen normi pyörän kulunmittaus paikalla tällä saa sen 170kmh vauhtia kakspäällä missä 500gessulla ykspäällä hyvä jos 120 :) eli vedot taitaa aika hyvin olla tallella :P
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut Tomppade » 29.8.2011 7:45

Sainpas laitettua pari epäonnistuneen onnistunutta photoa tästä rakkineesta viimeinkin tänne :)

http://www.motot.net/galleria/albumi12655/
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut Tomppade » 13.10.2011 10:04

Jep Jep. On kyllä ehdottomasti raain pyörä mitä olen tähän mennessä omistanut. Tehoa ei ole ehkä yhtä paljon kuin entisessa zetakawassa, mutta teho tulee ulos "hieman" eritavalla. Ja kulkee muuten sen mitä tehdas lupaa, ilman pleksia 220kmh otin omaan mittariin vauhtia, meno tuntui melko huojuvalta jo silloin :P täydellistä. Jarrut ei ole ihan tehojen tasalla, vaikka edessä on tuplalevy ja takanakin levy, niin kyllä kun tuon pysähtymään haluaa niin tarvii käyttää kaikki mitä on vuosien saatossa kertynyt oikeaan käteen. Takakumikin on alkanut jonkin ihmeen takia kulumaan ennätysvauhtia, vaikkakaan kertaakaan ei ole tarkoituksellisesti kumia pistetty maahan, kostealla kelillä onnistuu melkoiset vauhtiburnikset ilman mitään kytkimen kanssa kikkailuja (kiitos 80luvun alustageometrian ja kapean takarenkaan joka on vielä kaikenlisäksi kenda :seko: ), pari kertaa on meinannut kiihdytyksessä 1-2 vaihdon jälkeen olla jossain muualla kuin tiellä kun perä on irronnut melkolailla varottamatta :P

Talveksi alkanut kertyä melkosia visioita päähän, hyllyssä olisi vähän ajettu ihi rhb5 ahdin, toisaalta bfoorumilla olisi kaupan kokonainen 1100cc ef:n kattila, toisaalt ihi+1100cc olisi vieläkin hassumpaa. Toisaalta pitäisi ensin tallista tehdä lämmin, ei seuraava talvea jaksaisi pakkasessa ruuvata, kumpi menee tärkeysjärjestyksessä edelle..:S
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 13.10.2011 14:45

Jännä kuulosta :D
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut Tomppade » 7.4.2012 22:48

Joo ei tullut ahdinta eikä isompaa kattilaa. Ei aika ja rahat riittäneet taaskaan oikein mihinkään järkevään. Sen verran pyörää tuli tuunattua että sai EF mallin katteet eli pyörä on nyt sitten täyskatettu malli, mukavasti piristi ilmettä.

Myöskin öljyt+suti vaihtuivat nyt kevään kunniaksi, 10w40 mineraalilubrikanttia ja hiflown suodatin löysivät tiensä koneeseen. ei ollut edes pahanäköiset siirapit, liekkö siis oikeasti vaihdettu viimekeväänä niinkuin myyjä väitti. Paljon pahemmat kurat tulivat gessun kattilasta, toisaalta motulit jotka siellä olivat majaansa pitäneet ovat tunnetusti melko pesevää öljyä.

Vielä tartteis tarjota mopolla tiukka liukkaripesu, myllytys ja vahaus ja paikkojen putsaus niin pääseepi tielle.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut Pommi- » 9.4.2012 2:46

Siis miettiikö ihmiset oikeesti kulutusta näitten kanssa? :D
Raptor 660R
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00
Re: Suzuki GSX750 -86

ViestiKirjoittanut MänTä » 9.4.2012 11:40

Kulutus on melko hyvä mittari laitteen yleistoimintakunnolle.