Lahdessa tuli vilkaistua yhtä vuoden -98 zx-6r:ää, joka ei oikein allekirjoittanutta vakuuttanut. Siitä sitten suuntasimme auton nokan kohti Imatraa, jossa oli myynnissä otsikon CBR. Pyörä oli ulkoisesti todella siistikuntoinen ikäisekseen ja kaikki toimi niinkuin pitääkin. Pyörä on 2008 tuotu Belgiasta Mimoto:n toimesta ja tämä jolta pyörän ostin oli ensimmäinen omistaja suomessa.
Pärrä on muuten orkkiskuosissa, mutta vakiovilkkujen tilalle on vaihdettu minivilkut, sekä vakioänkän tilalle LeoVincen hiilikuituinen slipari. Takarengas ja jarrupalat uusittu 150km sitten, eturenkaalla, ketjuilla ja rattailla ajelee vielä pitkän tovin. Suomeen saapuessa pyörästä oli säädetty venat, vaihdettu tulpat, ilmanputsari sekä mekaaninen nokkaketjun kiristin. Sen jälkeen ajettu noin 7tkm, eli konepuoli pitäisi olla täysin iskussa.
Moitteita ei löytynyt, lukuunottamatta pieniä paikallaan kaatumisesta aiheutuneita vekkejä oikealla katteissa sekä hieman hikoilevaa venttiilinkopan tiivistettä, joten rahat liikkuivat ja pyörä vaihtoi omistajaa.
Kotimatka oli melkoinen seikkailu, siihen sisältyi mm. hinausauto kuljetuskaluston petettyä meidät. Lopulta sain pyörän turvallisesti lepäämään kaverin lämpöiseen talliin, 1529 puhelun ja tekstiviestin jälkeen.
Talven aikana ei näillä näkymin ole muita suunnitelmia, kuin hankkia ajovarusteet ja ilmoittautua autokouluun. Ulkonäkö natsaa omaan silmään, enkä noin siistikuntoista "orkkispärrää" halua alkaa pilaamaan räpeltämällä omia virityksiä. Parempia kuvia tulee ehkä myöhemmin, kun vaihdan pyörän toiseen talliin talvehtimaan.
ps. POISTAKAA NUO LUMET! Tulee pitkä talvi odotellessa kevättä