Mainio Hyosung varastettiin viime kesänä ja siitä asti on oltu ilman pyörää. Mielessä on pyörinyt esimerkiksi Ducatin Monsterit, mutta toisaalta Ducatin kone ei erityisemmin houkuttanut huollontarpeensa ja ylläpitokulujen takia. Hetken meinasin jo hairahtaa rivikoneisiin ja Triumphiin... Kunnes löytyi mitä mainioin yhdistelmä italialaista designia ja laatuosia, sekä japanilaista huoltovapautta. Valintana siis "köyhän miehen MV Agusta": Cagiva Raptor. Koneena uudemman mallin Suzuki SV:n V-Twin ruiskulla, nestejäähdytyksellä ja öljynlauhduttimella.
Aiemmin oli hyviä kokemuksia Cagiva Mitosta (poislukien Cagivan 2t-moottori), joten ostin pyörän eilen näkemättä puhelimitse, ja Turun Motomarketista toivat pyörän ystävällisesti jo tänään kotiovelle Vantaalle!
Ensivaikutelma on todella hyvä. Pyörästä löytyy vakiona Fren-Tubo teräspunosletkuja, Brembon jarrut, Brembon vanteet jne. Kone on Hyosungiin tottuneelle varsin kotoisan tuntuinen, vääntää ja kiihtyy vallan mainiosti. Ajettu tällä vuoden 2007 yksilöllä on vain 10 tkm. Ainoa merkittävä miinuspuoli tässä vaiheessa on vakioputkien soundi, mutta siihen on jo tilattu parannusta. Muista suunnitelmista pyörän suhteen lisää myöhemmin...
Räpsin heti ensimmäiset kuvatkin, lisää löytyy galleriasta kuvaa klikkaamalla.
Aiemmin oli hyviä kokemuksia Cagiva Mitosta (poislukien Cagivan 2t-moottori), joten ostin pyörän eilen näkemättä puhelimitse, ja Turun Motomarketista toivat pyörän ystävällisesti jo tänään kotiovelle Vantaalle!
Ensivaikutelma on todella hyvä. Pyörästä löytyy vakiona Fren-Tubo teräspunosletkuja, Brembon jarrut, Brembon vanteet jne. Kone on Hyosungiin tottuneelle varsin kotoisan tuntuinen, vääntää ja kiihtyy vallan mainiosti. Ajettu tällä vuoden 2007 yksilöllä on vain 10 tkm. Ainoa merkittävä miinuspuoli tässä vaiheessa on vakioputkien soundi, mutta siihen on jo tilattu parannusta. Muista suunnitelmista pyörän suhteen lisää myöhemmin...
Räpsin heti ensimmäiset kuvatkin, lisää löytyy galleriasta kuvaa klikkaamalla.