Bandit kesti sen 2000km ajaa kun tuli tarjous mistä ei voinut kieltäytyä.
Viime perjantaina hain uuden karheat ajofarkut ja lauantaina mulla ei ollutkaan kuin joko farkut ja pirusti rahaa mennä näyttämään niitä farkkuja paikallisen kuppilan pokelle, joka on tainnut jo kyrpiintyä muhun, tai sitten mulla on jo periaatteessa uusi pyörä.
Parin sadan kilometrin päässä oli ylivuotinen kawasaki z750 s. Myyjä myi pyörää -07 mallisena, mutta hieman epäilen että tehdas olisi vain yhden s-mallin tehnyt tuona vuonna, joten melko varmasti on valmistusvuosi -06. Mittarissa oli 16tkm ja siihen astiset huollot oli kaikki tehty liikkeessä. Nyt vähän epäilen että jää ainakin 18tkm huoltomerkintä pois vihkosesta, mutta katsoo nyt maksaisko ittensä kipeäksi siitä merkinnästä, että pyörässä on venttiilit säädetty. Tuskin, mutta siihen on vielä matkaa. Edellinen omistaja oli luultavasti menettänyt peukalonsa ja tunkenut sen perseeseensä, sillä myynti-ilmoituksessa luki ettei ole kaaddttu, mutta hupsis keikkaa, sitäkö ei lasketa jos paikallaan kaatuu? Melko lieviä tosin naarmut oli ja korjauskynällä sekä väripigmenttiä sisältävällä vahalla ne sai häivytettyä lähes kokonaan pois. Ketjuja ei oltu ikinä putsattu saatika kiristetty, melkein lähti vaan nostamalla paikoiltaan. Entisellä omistajalla pyörä oli ollut pari vuotta jona aikana oli ajanut 2.5tkm. Luojan kiitos ei ollut ollut sen enempää ajanut, pyörä oli kuitenkin muuten säilynyt kohtuu siistinä. Öljyt oli viime vuotiset ja melko varmasti keväiset kun ne ulos pyörästä otti, sen verran mustaa jöötiä sieltä tuli.
Toi hökötys jota myös kilventelineeksi kutsutaan saanee painua lähilammikkoon heti kun on aikaa väkertää alumiinista uusi teline. Vilkkuja en aio vaihtaa, ei omaan silmään oikein sovi jos minivilkut laittais. Tosin saa nähtä sitten kun takana ei ole enää kuran uudelleen sijoittajaa.
Jos pyörällä ajaa yli 60km/h yhtään pidempään ilman korvatulppia niin se on kuulovaurion paikka, pleksi tuntuis ohjaavan aivan kaiken suhinan päin näköä. Tuplakupla on jo tilattu takaboksin kanssa.
Kun kerran kokeilin ohittaa hieman vauhdikkaammin niin sarvet alkoi vispaamaan taikinaa, tuolloin oli etupyörässä 0.5kiloa liikaa painetta, voisiko johtua vain siitä? Kokeilla ei ihan jokapaikassa viitsi.
Viime perjantaina hain uuden karheat ajofarkut ja lauantaina mulla ei ollutkaan kuin joko farkut ja pirusti rahaa mennä näyttämään niitä farkkuja paikallisen kuppilan pokelle, joka on tainnut jo kyrpiintyä muhun, tai sitten mulla on jo periaatteessa uusi pyörä.
Parin sadan kilometrin päässä oli ylivuotinen kawasaki z750 s. Myyjä myi pyörää -07 mallisena, mutta hieman epäilen että tehdas olisi vain yhden s-mallin tehnyt tuona vuonna, joten melko varmasti on valmistusvuosi -06. Mittarissa oli 16tkm ja siihen astiset huollot oli kaikki tehty liikkeessä. Nyt vähän epäilen että jää ainakin 18tkm huoltomerkintä pois vihkosesta, mutta katsoo nyt maksaisko ittensä kipeäksi siitä merkinnästä, että pyörässä on venttiilit säädetty. Tuskin, mutta siihen on vielä matkaa. Edellinen omistaja oli luultavasti menettänyt peukalonsa ja tunkenut sen perseeseensä, sillä myynti-ilmoituksessa luki ettei ole kaaddttu, mutta hupsis keikkaa, sitäkö ei lasketa jos paikallaan kaatuu? Melko lieviä tosin naarmut oli ja korjauskynällä sekä väripigmenttiä sisältävällä vahalla ne sai häivytettyä lähes kokonaan pois. Ketjuja ei oltu ikinä putsattu saatika kiristetty, melkein lähti vaan nostamalla paikoiltaan. Entisellä omistajalla pyörä oli ollut pari vuotta jona aikana oli ajanut 2.5tkm. Luojan kiitos ei ollut ollut sen enempää ajanut, pyörä oli kuitenkin muuten säilynyt kohtuu siistinä. Öljyt oli viime vuotiset ja melko varmasti keväiset kun ne ulos pyörästä otti, sen verran mustaa jöötiä sieltä tuli.
Toi hökötys jota myös kilventelineeksi kutsutaan saanee painua lähilammikkoon heti kun on aikaa väkertää alumiinista uusi teline. Vilkkuja en aio vaihtaa, ei omaan silmään oikein sovi jos minivilkut laittais. Tosin saa nähtä sitten kun takana ei ole enää kuran uudelleen sijoittajaa.
Jos pyörällä ajaa yli 60km/h yhtään pidempään ilman korvatulppia niin se on kuulovaurion paikka, pleksi tuntuis ohjaavan aivan kaiken suhinan päin näköä. Tuplakupla on jo tilattu takaboksin kanssa.
Kun kerran kokeilin ohittaa hieman vauhdikkaammin niin sarvet alkoi vispaamaan taikinaa, tuolloin oli etupyörässä 0.5kiloa liikaa painetta, voisiko johtua vain siitä? Kokeilla ei ihan jokapaikassa viitsi.