Pistetääs tänne ketju.
Eli, noita rakenneltuja itäpyöriä kuolannut vuosikausia. Harrikoitahan on joka jätkällä. Tossa keväämmällä juttelin taas hallinaapuri-harrikkamiesten kanssa, että vois hukata Caprice-letukan pois, jos jostian löytys kunnon KMZ-tuote. Ne tietysti olettivat, että pitää olla lättäpää, kuten oliskin, mutta sattui oleen kansivenaversio tarjolla, ja vaihto onnistui päikseen.
Laitos oli vuodelta 83, mallia MT10, mutta ulkoisesti laite näyttää osiltaan vanhemmalta MT9-mallilta, ja tuohon on jälkeenpäin uusittu 12V sähköt, joten en tiedä, mikä sitten pitää paikkansa.
Laite on 650cc kansiventtiiliboxer ja tehoa tietolähteestä riippuen 36 tai 37hv. Valmistettu Kiovassa Ukrainassa.
Tuollaisena laite mulle tuli
Sittemmin osat on maalattu mattamustaksi, takalokari on lyhennetty ja maalattu mattamustalla ja haileat tummanpunaiset raidat sivuihin. Vanteet on mattamustat punaisilla reunoilla, tankkiin pitäis kehittää jotakin. Sähköt rakentelin uusiksi ja laitoin powerfilterit kaasareille. Myös pakoputket on muutettu, ja nyt on motonetin lähes suorat kromivaimentimet, jotka päättyy kuskin jalkatapin kohtalla sivullepäin. Ne madalsi mukavasti ääntä, ja inansa vaimensi suorista.
Vieläpitäsi takavalon&kilven teline rakentaa, kytkeä sähköt akun/laturin/latausreleen päässä ja käydä kilvittämässä laite. Vilkut on myös poistettu.
Kaasuvaijerin kanssa oli vähän onkelmia, kun orkkiksena kai menee molempien kaasareiden vaijerin kahvalle, ja korkeemmalla tangolla eivät ees ylettyneet kunnolla. Romikselta sain bemarin/jytäjammun haaroittimen, joka pitäis vielä asennella.
Eli, noita rakenneltuja itäpyöriä kuolannut vuosikausia. Harrikoitahan on joka jätkällä. Tossa keväämmällä juttelin taas hallinaapuri-harrikkamiesten kanssa, että vois hukata Caprice-letukan pois, jos jostian löytys kunnon KMZ-tuote. Ne tietysti olettivat, että pitää olla lättäpää, kuten oliskin, mutta sattui oleen kansivenaversio tarjolla, ja vaihto onnistui päikseen.
Laitos oli vuodelta 83, mallia MT10, mutta ulkoisesti laite näyttää osiltaan vanhemmalta MT9-mallilta, ja tuohon on jälkeenpäin uusittu 12V sähköt, joten en tiedä, mikä sitten pitää paikkansa.
Laite on 650cc kansiventtiiliboxer ja tehoa tietolähteestä riippuen 36 tai 37hv. Valmistettu Kiovassa Ukrainassa.
Tuollaisena laite mulle tuli
Sittemmin osat on maalattu mattamustaksi, takalokari on lyhennetty ja maalattu mattamustalla ja haileat tummanpunaiset raidat sivuihin. Vanteet on mattamustat punaisilla reunoilla, tankkiin pitäis kehittää jotakin. Sähköt rakentelin uusiksi ja laitoin powerfilterit kaasareille. Myös pakoputket on muutettu, ja nyt on motonetin lähes suorat kromivaimentimet, jotka päättyy kuskin jalkatapin kohtalla sivullepäin. Ne madalsi mukavasti ääntä, ja inansa vaimensi suorista.
Vieläpitäsi takavalon&kilven teline rakentaa, kytkeä sähköt akun/laturin/latausreleen päässä ja käydä kilvittämässä laite. Vilkut on myös poistettu.
Kaasuvaijerin kanssa oli vähän onkelmia, kun orkkiksena kai menee molempien kaasareiden vaijerin kahvalle, ja korkeemmalla tangolla eivät ees ylettyneet kunnolla. Romikselta sain bemarin/jytäjammun haaroittimen, joka pitäis vielä asennella.
Nissan Cedric 2.8SGL automatic ´85, Nissan Cedric 2.8 automatic ´86, FSO Polonez 1.5CE ´88, Lada Niva 1600 ´84, Skoda Rapid 130 ´86, Dnepr "bobber" ´83, Harley Davidson XLCH "ironhead" ´64
ex.Jurze. (Silloin joskus toistakymmentä vuotta sitten)
ex.Jurze. (Silloin joskus toistakymmentä vuotta sitten)