Oli ilmeisesti ollut melko kovassakin enskakäytössä katteiden kunnon ym. perusteella mutta kone oli käyty läpi 10h sitten ja itsekin kurkkasin sisään ja varmistin asian. Mukana kaupassa tuli tosiaan motovanteet slickseillä ja ilman jarrulevyjä. Vortexin cdi-boksi oli oikeastaan ainoa mitä tähän oli vaihdettu. Mitään infoa tai kirjallisuutta tästä vehkeestä ei juurikaan löytyny joten "todellisia" tunteja ym. ei ole tiedossa. Öljynvaihdot ja muut pikkuhommat sentään luonnistuu vanhasta muistista
Heti ensimmäisenä tuli todettua että pyörän akku on melko huono, ei tunnu ottavan virtaa pyörän laturista enää eikä pyöritä starttia mutta moottoripyöräthän tunnetusti polkaistaan käymään
Moto-hämeeltä tuli tilattua 320mm motomasterin flame-jarrulevy adaptereineen eteen, ei ollut varastossa tilaushetkellä joten ei oo mitään kovin tarkkaa tietoo koska tulee, siihen saakka mennään enskan jarruilla Samalla tilasin dicen kilventelineen, sitäkään en oo vielä ehtiny asentamaan kun rekisterikilpi on kolmessa osassa, konttorilta on nyt kuukauden päivät odotettu uutta.
18.6 tilasin brps:ltä fmf:n powerbomb-alkukäyrän ja powercore 4-vaimentimen. Vaimennin oli hankintalistalla ykkösenä jo pelkän ulkonäön takia, otin sitten samaan syssyyn ton powerbombin niin tulee niitä henkisiä hevosvoimia ja blingiä.
Hankintalistalla tällä hetkellä uudet katteet ja tarrasarja, akku, mahdolliset vilkut ja jarruvalot kytkimineen, peili ja jotain muuta pientä tilpehööriä.
Eipä tässä, lisää kuvia ja infoa tulee sitten kun niitä on tarjolla, noiden tuninkitilpehöörien kans ainakin voi kestää kun rahat on ihan OIKEESTI tiukassa tällä hetkellä.
ps. Jos joku sattuu tietämään mistä sais tota wr:n ihan originaalia takalokaria kiinteellä takavalolla niin on hyvä ja kertoo, omaan silmään ainakin sopii huomattavasti tota krossiloksua paremmin.