-Kaasuttimen vaihto -> ei tarvii, vakiosta sai sorvattua
-Kannen muokkaus -> tehty kahteen kertaan ja nyt -05sx:n kansi
Mahdollisesti myös:
-putki->kaks tehty
-kanavat
-syttyboksi
-läpät -> V-Force neloset tuli
Tehokäyrä kaasuttimen säätöjä, punaista pa säätimen jousta ja fmf putkea lukuunottamatta vakiopyörästä:
Dynotuksen jälkeen pyörä viipaleiksi ja tämmöstä sieltä löytyy:
Elikkä vakio Boysen läpissä murtumaa. Tilalle mahdollisesti V-Force kolmosta. Sylinteristä löytyi täsmälleen samat porttaukset kuin vuoden uudemmasta SX:stä. Sinne ei alustavasti muutoksia tule. Kanttahan on pakko laskea puolisen milliä. Se on rossipyörässä kokeiltu ohuemmalla pytyn alapahvilla että se ei aiheuta nakutusta. Tilavuudet ja puristukset mittaan vielä ennen toimenpiteitä. Imukaula yms. on suunniteltu 38mm kaasarille passeliksi. Vakio 36mm kaasarilla sinne syntyy rappusta.
Pyörästä on turha kuvia laittaa. Se on ulkoisesti täysin alkuperäinen.