Enpä tiedä, tuolla tallissa ois toi kässäri mikä oli piikissä pari viikkoa kiinni ja menis vissiin suoraan tähän mutta emmä taida sitä laittaa..
Motovanteet on nyt kotona ja iloinen yllätys oli että takakumi oli kuin uusi ja etukumissakin joku 4mm pintaa, takaratas oli kuin uusi.. Ainut että kumi on 150/70 jotenka aika ruman näköinen
Kuvia tulee kun saan soviteltua, jotain holkkia pitää ainakin mittarinpyörittäjän paikalle tehdä! Takavanne Bolt-on.
E: motot paikallaan! Mutta sitten: Otin noi öljyfiltterit pois ja sieltä tuli joku laakerikuula jostain välistä.. Mitä virkaa sillä on ja missä sen pitää olla? Metallisilppua oli myös ihan kivasti, mahtaako olla enää normaalia?
Oisko vaan sitä silppua jääny vanhan männän ja venttiilien tuhoutumisesta kun siitä on tosiaan sen 150km? Ja vielä tosiaan semmonen kysymys että mitä varten tuola pohjassa on niin monta erilaista proppua? Mistä kannattaa öljyt valuttaa?