Tässä kuva ostohetkestä, aivan järkyttävä tarrat siinä olivat, ne revin ennenkun pääsin edes kotipihaan.
Noh muutamat sadat kilometrit ajettuani lasten vikoja alkoi ilmetä.
Moottorin keskimmäiset tukikiinnikkeet halkesivat, mitä lie kiinapeltiä 2mm paksusta. Noh siinä ajelin loppukesän rämisevällä pirssillä
Tässä kuvassa pyörä toukokuussa 2012
ja toinen
Okei!
Elikkäs kun kesä lähestyi loppua, laitoin pyörän sisälle ja purin sen täysin osiin niin, että jäljelle jäi pelkkä runko.
Setäni on ammattiltaan hitsari ja hän hitsasi 4mm raudasta kunnon kiinnikkeet ja ikusen takuun sain
myös. Alkuperäiset olivat aivan järkyttävät. Kuvat antavat osviittaa.
Alkuperäiset:
ja tässä uudet:
Samalla putkistossa oli kaksi aivan hirveää mehiläispesää tosi tiheät ja täynnä nokea tai jotain muuta nöyhtää.
Uutta osaa on varmasti melkein tuhannella eurolla ostettu. Kalliimmathan olivat renkaat ja uudet katteet.
uusi takaratas vaihtui muutama piikkiä pienempään, jotta loppunopeutta saataisiin 120-> 140 suunilleen. MM kehä kolmosella on mukavempi ajaa pienemmillä kierroksilla. Kyllä sitä vääntöä pitäisi löytyä.
Tosiaan takaratas Tehty Talonin tehtaalla. 72e
Pyörää pikkuhiljaa koottu miten aikaa riittänyt. Kaikki ruuvvit ja mutterit uusittu ja varsinkin koneen ruuvvit 8.8 -> 9.0 kestävyyteen.
Tarroja (ebaysta yamaha rockford fosgate 60e), sigma, stonga, led päivävalot, takalippaa korotettu, etupumppuihin stefat ja öljyt vaihdettu (muuttui ihan järkyttävästi, tehtaallahan sinne laitetaan vain kuulemma joku rasvapatja) Jarrut ilmattu ja vanteet kiillotettu, sekä uudet michelinin kumit.
Tässä kuvia sitten juuri valmistuneesta kiina yksilöstä. Odottaa kovasti ulospääsyä.
Kovaan ajoon ja huonoon huoltoon, eikö se ole kaiken A ja O
Kiitokset jos jaksoitte lukea ja ihmetellä. Kommentteja ja vinkkejä otetaan vastaan!