Eli tuli ostettua Huittisista tuollainen -95 vuosimallin gikseri. Pyörä kiertänyt näytteilyitä ja jonkun pystinkin nappasi vuonna 2011 acs:stä.
Kuvat on kyseiseltä vuodelta, mutta ulkonäkö ei ole muuttunut lukuunottamatta muutamaa haalistunutta osaa. Tämä threadi toimii lähinnä projektipäiväkirjana (kannustaa laiskaa p*rsettäni tekemään kun joku on komentamassa taikka kyselemässä).
Ulkonäöllisesti en aio pyörää pahemmin muutella. Todennäköisesti väännän korkeintaan jonkinlaisen underin suojaamaan iskaria ja ilmanputsareitä sekä pienet katepalat istuimen alapuolelle.
Sitten todellinen syy tämän projektin aloitukseen: Pyörä vaatii koneen aukaisua, kone naputtaa ja kolkuttaa edellisen omistajan mukaan. Lisäksi virta-avain on kadonnut kuin pieru saharaan. Plus tarkoitus olisi varustella mopedi vilkuilla ja peileillä sekä 25kw kuristussarjalla. Kunto on saatava sellaiseksi, että kehtaa leimalla näyttää.
Tämä on myös ensimmäinen yli 250cc moottori jonka tulen remppaamaan. Aikaisemmin vastaavanlaista kokemusta lähinnä mopoista ja muutamasta krossipyörästä. Ihminen sen on kasannut, ihminen sen korjaa;) Vaikka sitten erehdyksien kautta..
To do list:
- Uusi virtalukko / tankinkorkki?
- Takahaarukan maalaus
- Ketjusuoja
- Vilkut
- Hieman vaisumpi änkkä
- Koneremontti....
- Underi?
- Toimivampi paisuntasäiliö sekä jarrujen nestesäiliöt.
Päivittelen tänne pikkuhiljaa miten homma etenee. Toiminta voi olla aika viikonloppuluonteista kun pyörän purku ja duunaaminen tapahtuu työpaikalla työpäivän jälkeen ja toisella paikkakunnalla.
Kuvat on kyseiseltä vuodelta, mutta ulkonäkö ei ole muuttunut lukuunottamatta muutamaa haalistunutta osaa. Tämä threadi toimii lähinnä projektipäiväkirjana (kannustaa laiskaa p*rsettäni tekemään kun joku on komentamassa taikka kyselemässä).
Ulkonäöllisesti en aio pyörää pahemmin muutella. Todennäköisesti väännän korkeintaan jonkinlaisen underin suojaamaan iskaria ja ilmanputsareitä sekä pienet katepalat istuimen alapuolelle.
Sitten todellinen syy tämän projektin aloitukseen: Pyörä vaatii koneen aukaisua, kone naputtaa ja kolkuttaa edellisen omistajan mukaan. Lisäksi virta-avain on kadonnut kuin pieru saharaan. Plus tarkoitus olisi varustella mopedi vilkuilla ja peileillä sekä 25kw kuristussarjalla. Kunto on saatava sellaiseksi, että kehtaa leimalla näyttää.
Tämä on myös ensimmäinen yli 250cc moottori jonka tulen remppaamaan. Aikaisemmin vastaavanlaista kokemusta lähinnä mopoista ja muutamasta krossipyörästä. Ihminen sen on kasannut, ihminen sen korjaa;) Vaikka sitten erehdyksien kautta..
To do list:
- Uusi virtalukko / tankinkorkki?
- Takahaarukan maalaus
- Ketjusuoja
- Vilkut
- Hieman vaisumpi änkkä
- Koneremontti....
- Underi?
- Toimivampi paisuntasäiliö sekä jarrujen nestesäiliöt.
Päivittelen tänne pikkuhiljaa miten homma etenee. Toiminta voi olla aika viikonloppuluonteista kun pyörän purku ja duunaaminen tapahtuu työpaikalla työpäivän jälkeen ja toisella paikkakunnalla.