Viiden tunnin treenisessarit takana! Hauskaa oli
Tuloksena parit pannut, takarengas kankailla ja kohtuullinen tuntuma pyörään jo
Keuliminen ei suju vielä, en uskalla vielä nostaa kerralla tarpeeksi isoon kulmaan ja vauhtihan sitten nousee aika nopeasti kun liitokulmassa vetää
Endoja ja driftaustakin tuli hiukan yritettyä, eturengas meinaa pitää vähän heikosti mutta kaippa se vaatii vaan totuttelua ja oikean tyylin opettelua, tolla ei nosteta perää niinkuin smotolla
Rengaspaineiden lasku auttoi paljon. Drifteissä tappelin paskan takajarrun kanssa, se ei vaan meinaa toimia ja välillä jopa niin paska ettei meinaa saada rengasta lukkoon, oli vaikeaa saada perä sivulle kun takarengas ei mennyt lukkoon
No, ympyrä kääntyi jo
Takajarruissa on molemmissa reippaasti parantamisen varaa, jalkajarru tosiaan ihan onneton tehoiltaan ja käppärissä muuta vikaa, lämmetessään tyhjäliike kahvasta häviää ja jarru alkaa laahaamaan
Kaveri epäili että olisi liikaa nestettä joten otin tipan pois ja säädin tyhjäliikettä hieman isommaksi, äsken lyhyellä lenkillä en huomannut ongelmia mutta pitää huomenna testata uudestaan. Jalkajarru myöskin jäi välillä pohjaan ja senkin teho heikkeni lämmetessä, öljysin sen polkimesta pääsylkkään menevän akselin ja ei ainakaan jää pohjaan enää.
Ensiviikolla renkaanvaihtohommia, rungon paikkamaalailua, mahdollisesti tankin uudelleen maalaus ja muita pikku hommia mielenkiinnon mukaan. Pitäis myös väsätä sellanen pukki millä saa takarenkaan ylös.
RSC kytkinkahvakin pitäis tilailla, en tykkää tosta nykysestä keventäjällä parannellusta. Big rotorkittiäkin suunnittelin mutta taidan tehdä vaan ite adapterin isolle levylle ja kiinnikkeen jarrusatuloille kun pystyn ne itsekin tekemään, saa nähdä nyt. Jos jollain on ylimääräsenä RSC kytkinkahva niin yv! Saa uuden hinnan jos vaan on kunnossa, tarvetta ois myös n.300mm jarrulevylle, hondan jako ois plussaa mutta menee kaikki muutkin.
Kaipaa vielä silottelua reunoilta.