Noniin tuli tuollainen "fighteri" fzr vaihdos markille ja konehan siinä kävi aika raskaasi ja kumahtelua pihi mutta ei nakuttanut. Kone paloiksi ensinmäisenä ja ja sieltähän sitten niitä "vikoja" löytyi.
Laakeriliuskat aika kuluneet ja männäntapit ja kiertokangen yläpäät oli vähäsen leikannut toisiaan ja yksi oli soikea, Joten kanget lähtee gt motorssille holkitettavaksi jos ei tuo vaki koneistamo niidä hoida ja uudet liuskat tulee.
Nyt on projekti siinä vaihees jotta kone on paloina ja lohkon alaosa on vielä pesemättä kunnolla. Uusia osia on tilaukses ensinmäinen kasa johna tulee osat, että saa alakerran nippuun, kun veivithän saa vielä laitettua kiinni vaikka alakerta on kiinni kun näytti mutterit olevan yläpuolella.
Kuvia laitan pyörästä ja osista ja vahingoista huomenna kun ehtii töiden jälkeen.
Vaihteisto vikaa näissä on vissiinkin ollut?! olisko jollaki tai johnakin kuvaa kuluneista kytkentä hampaista? Tietäisi katsoa kannattaako vielä vaihtaa tuohon omaan niitä rattaita.
Kun koneen saa raksuttamaan niin sitten pitäisi jatkaa tankin ja taka katteen kunnollinen myllytys ja vanteen huulien kiillotus ja rungon uudelleen kiillotus.
Mitkään ei ole pahan näköisiä nytkään mutta parempiakin voisi olla.
Laakeriliuskat aika kuluneet ja männäntapit ja kiertokangen yläpäät oli vähäsen leikannut toisiaan ja yksi oli soikea, Joten kanget lähtee gt motorssille holkitettavaksi jos ei tuo vaki koneistamo niidä hoida ja uudet liuskat tulee.
Nyt on projekti siinä vaihees jotta kone on paloina ja lohkon alaosa on vielä pesemättä kunnolla. Uusia osia on tilaukses ensinmäinen kasa johna tulee osat, että saa alakerran nippuun, kun veivithän saa vielä laitettua kiinni vaikka alakerta on kiinni kun näytti mutterit olevan yläpuolella.
Kuvia laitan pyörästä ja osista ja vahingoista huomenna kun ehtii töiden jälkeen.
Vaihteisto vikaa näissä on vissiinkin ollut?! olisko jollaki tai johnakin kuvaa kuluneista kytkentä hampaista? Tietäisi katsoa kannattaako vielä vaihtaa tuohon omaan niitä rattaita.
Kun koneen saa raksuttamaan niin sitten pitäisi jatkaa tankin ja taka katteen kunnollinen myllytys ja vanteen huulien kiillotus ja rungon uudelleen kiillotus.
Mitkään ei ole pahan näköisiä nytkään mutta parempiakin voisi olla.