Pientä huoltoa.
Venat säädetty, huonojen työkalujen vuoksi vain yhtä pakovenaa hiukan, oli kuitenkin kaikki vielä välyksissä.
Imuja sai lähes kaikkia hiukan isontaa, välystä vielä toleranssien sisässä, mutta nyt uskaltaa syksyyn ajella rauhassa.
Stormilta tulossa säätötyökalu, tässähän on ruuvisäätö, joten kalut sen mukaan.
Kaasarit synkattu, Motonetin synkkamittarilla sujui ongelmitta.
Eturatas 17 hampainen, vakio 16 olikin paikallaan. Turhan tiuha välitys oli, onkohan takanen muutettu jostain syystä. Nyt kehtaa jo matka-ajoakin, 100 on 4000rpm kun aiemmin rääkyi 5000rpm. Vieläkin saisi olla pidemmät välit, voimaa koneessa riittää.
Tuo operaatio vaati 3 reissua Motonettiin: 1. hain 16 rattaan. 2. purettuani eturattaan esille huomasin paikallaan olevan 16 ja ei kunn vaihtamaan. 3. Eturattaan mutteri ei aukea kuin pulttipyssyllä, ei muuta kuin Motonettiin ja hakemaan sellainen...
Vielä ölpät vaihtoon lähipäivinä ja kun jaksaisi ajella hakemaan 4-1 putkiston 200km päästä, pääsisi mökäpönttöä virittelemään. Nyt liian hiljainen, kun koneen äänet kuuluu...
Suorasytytyspuolat jenkkilästä odottaa postissa ja johdot tulikin aiemmin, täytyypä nuokin asennella, niin ei jää sytytyksestä kiinni.
Mukava peli mutkaan viedä, kun on oppinut oikeasti taas kallistamaan, Virre kun kääntyi jo ajatuksesta.
Takakumi alkaa olla tiensä päässä, kai se on pakko kohta vaihtaa...
Kilventeline tarttui Motonetistä matkaan, takalokasuojahirvitys hiukan kevyemmäksi.
Takavalo ja vilkut LEDeiksi jossain välissä.
Jos virittelisi huggerin jostain romupyörästä, voisi takapäätä kevennellä katteiden osalta...