Tekniikka ei ole tässä yksilössä vakio.
Vakion Mikuni 36 kalvokaasarin tilalla on Keihin FCR39 suoraveto kaasari, ja vakioputkiston tilalla on "GPR by LOGJ" kokoputkisto.
Vakiona pyörässä on rekisteriotteen mukaan 39hp, joten näillä osilla reippaasti yli 40hp pitäisi löytyä
Ihan hetkeen en tällä nelisatasella pääse ajelemaan koska kortti vasta ens vuonna, joten panostetaas nytten tekniikkaan ja ulkonäköön
Eli lähinnä projektointia olisi luvassa tälle pyörälle ensi kesään asti, mitä nyt radalla ja jääradalla sillä pyörähtelen.
Tällä hetkellä olen jo kerinnyt tekemään 3x3 modin, uusi ilmanputsari tuli, huollatin takaiskarin ja kiilloitin putkiston. Mukana tulleet vakiokatteet pääsivät takaisin paikoilleen ja samalla laitoin uuden maskin ja smotoloksun
Kilventelineen tein myös uusiksi rata-ajoon soveltuvaksi (pelkkä takavalo).
Tarkoituksena olisi tehdä mahdollisimman kliini pyörä. Jonkinnäköistä yksinkertaista tarrasettiä tulee ja osia muokataan ja maalaillaan ja kiillotellaan. Koneen avaan myös ja katson että paikat on kunnossa.
Lisää kuvia tulee sitä mukaa kun pyörä valmistuu!